• Anonym (Fru D.)

    Namn på dildo=psykiskt ohälsosamt?

    Jag har lite svårt med känslolöst, anonymt sex även vid onani och för att fixa det/underlätta så gav jag min dildo ett namn. Han heter Conny Dildo eller mr.Dildo. 

    För mer realism så har jag kommit på en personlighet han har. Conny och jag är väldigt olika politiskt och grälar en hel del över det. Men han är väldigt kärleksfull och väldigt kåt på.mig. Som de flesta killar vill han pröva anal och är ibland jobbig med det. Naturligtvis har han mer till sin person en det där men som exempel. Är det här psykiskt ohälsosamt att behöva fantisera sådär för onani?

  • Svar på tråden Namn på dildo=psykiskt ohälsosamt?
  • Gaskarl

    Det låter onekligen spännande. Jag har själv Mrs. Fleshlight, vi har väl i princip bara sexet gemensamt, alltid respektfullt samtycke. Hon vill gärna att jag går ner på henne..

  • Anonym (Fru D.)
    Gaskarl skrev 2023-08-14 08:31:25 följande:

    Det låter onekligen spännande. Jag har själv Mrs. Fleshlight, vi har väl i princip bara sexet gemensamt, alltid respektfullt samtycke. Hon vill gärna att jag går ner på henne..


    Haha :D Ja det är rätt intressant det där med att "gå ner" på sin sexleksak. För vems skull egentligen? Jag har även bara "gått ner" på "honom" med utan sex för mig. Även kastat mina andra leksaker pga...ja det känns som jag gör något jag inte borde om jag är med andra.   
  • Gaskarl
    Anonym (Fru D.) skrev 2023-08-14 11:38:26 följande:
    Haha :D Ja det är rätt intressant det där med att "gå ner" på sin sexleksak. För vems skull egentligen? Jag har även bara "gått ner" på "honom" med utan sex för mig. Även kastat mina andra leksaker pga...ja det känns som jag gör något jag inte borde om jag är med andra.   
    Jag går ner på "henne" gillar det irl också, och det gör att det blir ännu skönare för mig med "henne"..Du har alltså enbart gett "honom" utan att få något tillbaka? Inga orgasmer? Blir det inte jätteskumt?
  • Gaskarl
    Gaskarl skrev 2023-08-14 11:46:31 följande:
    Jag går ner på "henne" gillar det irl också, och det gör att det blir ännu skönare för mig med "henne"..Du har alltså enbart gett "honom" utan att få något tillbaka? Inga orgasmer? Blir det inte jätteskumt?
    Hör gärna av dig privat, kul att snacka om..
  • Anonym (Fru D.)
    Gaskarl skrev 2023-08-14 11:46:31 följande:
    Jag går ner på "henne" gillar det irl också, och det gör att det blir ännu skönare för mig med "henne"..Du har alltså enbart gett "honom" utan att få något tillbaka? Inga orgasmer? Blir det inte jätteskumt?
    Det känns bättre i akten om det känns som att vi är ett riktigt par och allt inte bara är på mina villkor utan ta och ge osv. Han har också tex. kommit lite för snabbt jag låtsas säga att det gör ingenting jag älskar dig och vi gjort det igen senare.

    Det blir som bättre om det känns som det är på riktigt. Det är därför vi står så olika politiskt. Han kunde ju tycka exakt som mig men det blir mer äkta sådär.
  • Gaskarl

    Haha..Vad roligt, och du är en sann onanist som kan leka så. Conny då, ingen rosa leksak i hårdplast förstår jag, naturtrogen, kanske med sugkopp. Berätta.

  • Gaskarl
    Anonym (Fru D.) skrev 2023-08-14 11:56:29 följande:
    Det känns bättre i akten om det känns som att vi är ett riktigt par och allt inte bara är på mina villkor utan ta och ge osv. Han har också tex. kommit lite för snabbt jag låtsas säga att det gör ingenting jag älskar dig och vi gjort det igen senare.

    Det blir som bättre om det känns som det är på riktigt. Det är därför vi står så olika politiskt. Han kunde ju tycka exakt som mig men det blir mer äkta sådär.
    Skickade till mig själv...Jo, hör gärna av dig privat, kul att snacka om ju..
  • Gaskarl
    Anonym (Fru D.) skrev 2023-08-14 11:56:29 följande:
    Det känns bättre i akten om det känns som att vi är ett riktigt par och allt inte bara är på mina villkor utan ta och ge osv. Han har också tex. kommit lite för snabbt jag låtsas säga att det gör ingenting jag älskar dig och vi gjort det igen senare.

    Det blir som bättre om det känns som det är på riktigt. Det är därför vi står så olika politiskt. Han kunde ju tycka exakt som mig men det blir mer äkta sådär.
    Jag hade först en "vanlig" Fleshlight, men efter något år så träffade jag den som jag knullar nu, en avgjutning från en porrstjärna, blir lite annat, större blygdläppar bl.a, känns mer på riktigt, har också sugkopp, så vi kan sexa när "hon" ligger på köksbordet och jag står..
  • Anonym (.)

    Din Conny verkar vara den ideala partnern. Alltid redo för lite bus. Du får göra han fin med en fluga och ge han en skön kudde att ligga på. Förstår att det är någon att längta efter tills man kommer hem.

  • SkogsTjej

    Det är absolut inget ohälsosamt, många ger smeknamn till sina vuxenleksaker.

    Och gör det "effekten"starkare så är det ju desto bättre!

Svar på tråden Namn på dildo=psykiskt ohälsosamt?