• Lilly2017

    Påverka barnets kön

    Någon som försökt påverka Barnets kön och lyckats? 


    hade varit kul att följas åt i ?skapandet?

  • Svar på tråden Påverka barnets kön
  • Lilly2017

    tror ändå man kan påverka det utifrån när man har sex samt pH-värde osv. Men kan va skitsnack också :) är inte ute efter dumförklarande utan efter folk som själva försökt påverka

  • Anonym (An)

    Med tanke på att du lagt tråden i gravid så kan du nog få en del fördummande svar eftersom att det inte går att påverka barnets kön när du redan är gravid, då det bestäms redan när spermien befruktar ägget...

  • Anonym (An)

    Du kan ju testa att starta en tråd i -planera barn. Istället för förälder och gravid...

    eller leta upp en gammal tråd och väcka liv i istället för att skapa massa trådar om samma sak.

  • Anonym (Min mormor sa)

    Det här är naturligtvis inte sant men min mormor hävdade bestämt att kvinnan skulle vara överst under hela samlaget så blev det en flicka. Värt att försöka kanske?

  • Anonym (Nja)

    Det enda sätt jag känner till är att ha sex ett tag före ÄL för att öka chanserna för en flicka och exakt vid ÄL för att öka chanserna för en pojke. Detta för att flickspermier lever längre. MEN, det är fortfarande så att ägget kommer att välja ut den bästa spermien när det är dags för befruktning och det kan ju vara den andra sorten än den man tänkt.

Svar på tråden Påverka barnets kön