• Vadvetjag00

    Jobbigt med frågor?

    Hejsan! Har en fråga! Tycker ni det är jobbigt med frågor?

    Jag frågar ibland min partner väldigt mycket om han tycker jag är sexig eller om han tar ett litet roligt piller för att kunna ens få upp den med mig? Om han tycker jag är sexig, varför han tar pillret, varför han blir arg när jag frågar om han tar det och hur ofta...

    Blir ni arga eller gömmer han något?

    Vet att de är jobbigt och jag frågar om han gillar mig ofta. Men är de rimligt att bli så arg att man går iväg? För mig känns de som han döljer något och de är därför jobbigt att svara på de frågorna. Typ att han känner att han måste ta de lilla pillret för att ha lite kul, men är de för mig eller för att han har problem... Tycker inte de ska vara så stort problem då han är 24 o jag 23. Han säger att han tycker jag är sexig att jag har bra sex jag suger bra... Är de då för att spica upp det? Är jag orimlig? 

    Började också gråta för en timme sedan för att jag beställde fel burgare från mc.. 

    Vet att jag är jobbig och jobbar på mina frågor men tycker också det är rimligt att känna sig lurad efter en vecka med bra sex för att idag få reda på att de var för han hade tagit pillret. Han har även problem med porr han kollar ofta, och har problem med att sluta...

    Frågar mest för att jag övertänker...

  • Svar på tråden Jobbigt med frågor?
  • Anonym (Galet)

    Fortsätt så där så är du singel snart. 

  • Anonym (Extremt jobbig)

    Herregud, blev trött bara av att läsa första raderna. Du är extremt jobbigt och jag tror inte att han kommer att orka länge till, ärligt talat.

Svar på tråden Jobbigt med frågor?