• Tess35

    Symtomfråga

    Finns du som inte hade ett enda symtom innan plus?  Inte ens ökade flytningar?.

  • Svar på tråden Symtomfråga
  • Vinter01

    Jag kan säga att jag inte haft några tydliga symtom denna gången (plussade idag på bim) som jag kopplat till grav. Inte för ens idag har det varit mer tydlig molvärk.
    det enda skulle vara att jag haft lite minskad aptit senaste dagarna.

    Hur är det för dig?

  • Tess35

    Min mens är sen med 2 dagar men jag vägrar testa eftersom jag inte har ett enda symtom. Torr som fnöske dessutom. Har läst om ökade flytningar och inte ens det har jag. 

  • cutepenguin
    Tess35 skrev 2023-09-30 18:16:41 följande:

    Min mens är sen med 2 dagar men jag vägrar testa eftersom jag inte har ett enda symtom. Torr som fnöske dessutom. Har läst om ökade flytningar och inte ens det har jag. 


     


    Ta ett test! Varit gravid två gånger och inte en enda gång har jag haft ökade flytningar. Vet inte hur vanligt det är förens senare i graviditeten? Enda symtomet jag hade var trötthet och yrsel innan BIM.

  • svansmamman

    Jag har inte haft ett enda symptom vid BIM vid någon av mina graviditeter. I ärlighetens namn tror jag det är vanligare att inte ha några symptom vid BIM, än vad det är att ha det. Tankens kraft ska man inte heller förringa. Så symptom vid BIM tycker jag inte du ska haka upp dig på, inte heller avsaknad av flytningar. 🥰 

  • Phie84

    Me mitt första barn va ja gravid 2 månader innan ja märkte väldigt mycket menssmärta-liknande värk å ett jäkla sug på kanelbullar 😂

    Fanns inga tecken innan alls. 


    Ja har PCOS så därför reagerade ja inte på att de aldrig kom nån mens. 

Svar på tråden Symtomfråga