• Anonym (så jäkla störd)

    Normalt att ha hög lust när man är ledsen?

    Jag lade den här under när man inte vill, för det fanns ingen kategori för när man vill väldigt mycket.

    Jag undrar om det är normalt att få väldigt stark lust både för sex och närhet när man är väldigt ledsen. I kanske tillfällen i livet där det är totalt fel att vilja ha sex och känna det starkt i hela kroppen att jag vill ha sex. Man kanske regriderat ihop totalt efter...kan jag ens säga det här? en nära anhörig dött? och bara legat och fulgråtit mot sin mans axel. När tårarna är slut för tillfället så känner man bara nä nu vill jag något helt annat. Varför reagerar kroppen så och är det normalt?

  • Svar på tråden Normalt att ha hög lust när man är ledsen?
  • Kontakt

    Inget som jag har varit då någon nära har dött.
    Är du man eller kvinna och hur gammal är du?

  • Anonym (så jäkla störd)
    Kontakt skrev 2023-10-06 23:09:08 följande:

    Inget som jag har varit då någon nära har dött.
    Är du man eller kvinna och hur gammal är du?


    Kvinna 40
  • Kontakt
    Anonym (så jäkla störd) skrev 2023-10-06 23:23:45 följande:
    Kvinna 40
    Jag har hört att i alla fall kvinnor kan bli kåta efter att ha varit arga, så det är inte så konstigt om du blir kåt efter att ha varit ledsen.
    Beklagar sorgen, får jag fråga hur ni kände varandra?
  • Kontakt

    Jag hoppas  att din man vill ge dig sååå mycket sex som du behöver nu.
    Jag tycker att du skall följa dina känslor, det är inte konstigt. Och från mig får du en lååång varm kram och en blöt kyss på halsen

  • Anonym (så jäkla störd)
    Kontakt skrev 2023-10-07 09:20:43 följande:

    Jag hoppas  att din man vill ge dig sååå mycket sex som du behöver nu.
    Jag tycker att du skall följa dina känslor, det är inte konstigt. Och från mig får du en lååång varm kram och en blöt kyss på halsen


    Eeeew wtf?
  • Anonym (Mimmi)

    Jag märker på min man att han har mer sexlust när han är orolig eller stressad. Han har ett vuxet barn som har stora psykiska problem + missbruk och så fort det stökar till sig runt henne märker jag det på honom i att han söker sig till mig och det blir mer ofta och mer intensivt sex. Jag tänker att det kanske inte är så konstigt att kroppen vill döva ångest och oro med oxytocin vilket man ju får rejält påslag av när man har sex. Så länge man inte gör något som blir fel eller destruktivt är det nog ingen fara att lyssna på kroppen och ta emot den lindring som fysisk närhet ändå ger.

Svar på tråden Normalt att ha hög lust när man är ledsen?