• Vadvetjag00

    Vill se andra

    Har ett problem känner mig otillräcklig, min kulle tycker de är hans rättighet att se andra nakna tjejer... Och han älskar de... Han tänker inte sluta... Han svarar inte på hur jag är otillräcklig... Vad skulle ni göra? Tycker ni det är okej? 

  • Svar på tråden Vill se andra
  • Anonym (Självrespekt)
    Vadvetjag00 skrev 2023-10-13 10:28:39 följande:
    Vill se andra

    Har ett problem känner mig otillräcklig, min kulle tycker de är hans rättighet att se andra nakna tjejer... Och han älskar de... Han tänker inte sluta... Han svarar inte på hur jag är otillräcklig... Vad skulle ni göra? Tycker ni det är okej? 


    Hur många behöver tycka det är inte är ok för att du ska göra slut?
  • Minimalen
    Vadvetjag00 skrev 2023-10-13 10:28:39 följande:
    Vill se andra

    Har ett problem känner mig otillräcklig, min kulle tycker de är hans rättighet att se andra nakna tjejer... Och han älskar de... Han tänker inte sluta... Han svarar inte på hur jag är otillräcklig... Vad skulle ni göra? Tycker ni det är okej? 


    Har du då samma rättighet att se andra nakna killar eller gäller det bara honom? Du kan ju kolla på andra nakna män och dessutom kommentera hur mycket snyggare de är.
  • Anonym (Porr)

    Är det porr du syftar på? Min kille slutade kolla när jag förklarade för honom hur dåligt jag mådde av det. Hade han inte respekterat mina känslor hade jag lämnat. 

  • Vadvetjag00
    Minimalen skrev 2023-10-13 10:53:08 följande:
    Har du då samma rättighet att se andra nakna killar eller gäller det bara honom? Du kan ju kolla på andra nakna män och dessutom kommentera hur mycket snyggare de är.
    Ja det får jag, han bryr sig inte..
  • smile87

    Menar du att han tittar mycket porr. Hur har ni det i förhållandet?? Har han fortfarande samma intresse och lust för dig?? eller om han tycker att du är otillräcklig för hans smak, är det ingen mening att stanna kvar i förhållandet

  • Anonym (++)
    Vadvetjag00 skrev 2023-10-13 10:28:39 följande:
    Vill se andra

    Har ett problem känner mig otillräcklig, min kulle tycker de är hans rättighet att se andra nakna tjejer... Och han älskar de... Han tänker inte sluta... Han svarar inte på hur jag är otillräcklig... Vad skulle ni göra? Tycker ni det är okej? 


    Jag hade sagt att han inte uppfyllde mina förväntningar på hur man har det om man älskar varann, så jag hade dumpat honom. 
  • Vadvetjag00
    smile87 skrev 2023-10-13 14:19:44 följande:

    Menar du att han tittar mycket porr. Hur har ni det i förhållandet?? Har han fortfarande samma intresse och lust för dig?? eller om han tycker att du är otillräcklig för hans smak, är det ingen mening att stanna kvar i förhållandet


    Det har blivit en ond spirl, han började kolla porr märkbart ja blev osäker frågar frågor om han gillar mig. Han tycker jag är jobbig -> mer porr -> mer frågor... ja du förstår... Han vägrar svara på om jag är otillräcklig bara att han älskar att se andra nakna... 
  • Anonym (Kvinna)

    Ditt förhållande är inget att bygga på. Du gör dig själv olycklig 

  • smile87
    Vadvetjag00 skrev 2023-10-13 16:29:54 följande:
    Det har blivit en ond spirl, han började kolla porr märkbart ja blev osäker frågar frågor om han gillar mig. Han tycker jag är jobbig -> mer porr -> mer frågor... ja du förstår... Han vägrar svara på om jag är otillräcklig bara att han älskar att se andra nakna... 
    om han tycker att du är jobbig och vägrar svarar på din fråga. Samt fortsätter med porr. Då finns inget hopp. Han verkar leva i ett dårparadis 🙂
Svar på tråden Vill se andra