• Maahlinn

    Parfymtips dejter

    Hej,

    Har nån något bra tips på parfym att ha på dejter? Balanserade men lite vågade sensuella dofter. Har funderat lite på This is her www.cocopanda.se/product/3098150 men är rädd att den doftar tantigt? Erfarenhet av den eller andra tips? Priset har ingen skillnad, viktigt att den inte luktar billigt och konstgjort. 

  • Svar på tråden Parfymtips dejter
  • Emiz

    Läste om den du länkade till. Lät ju som den doftar gott! Jag gillar denna, en sån man gillar eller inte gillar tror jag

    www.cocopanda.se/product/3199061&gclid=EAIaIQobChMIrIfLn8qAggMVXQCiAx0haw3vEAQYASABEgLbr_D_BwE

    Vet fler som luktar magiskt men kommer tyvärr inte på namnet på alla just nu. Måste isf tänka, googla osv.

  • Alessia

    Vet du, många män tycker inte om parfymdofter. Ren och tvålfräsch,ja, men parfym kan vara överväldigande.
    Kan du tänka dig parfymerad body lotion? Doftar, men diskret och är aldrig överväldigande.
    En av mina favoriter är Chloè perfumed body lotion, som också finns på Cocopanda. Doften sitter i länge.Chloé Nomade body lotion har jag bara testat som prov men det var en god doft, lite mer "businesslike" än den tidigare.
    Säkert kort är också Narciso Rodriguez For Her body lotion, en riktig datemagnet.

  • Maahlinn

    Tack för tipsen! Jag använder ju sällan parfym, men jag vet att den här killen gillar lite lyxigare dofter. Men alltså body lotion är ju ett super alternativ. Kollade in Chloé Nomade, låter jättebra! 

  • Emiz

    Tror det beror lite på hur man använder parfym också. Bra äkta parfym ska räcka att man sprayar lite, jag tar lite bakom öronen och en dutt på handled. Ska liksom vara en hint av doft när man kommer nära. Inte stark stank. Men ja så tycker jag. Sen tror jag absolut en väldoftande bodylotion ger den typen av effekt.

  • Mrs Moneybags
    Maahlinn skrev 2023-10-19 09:45:03 följande:

    Tack för tipsen! Jag använder ju sällan parfym, men jag vet att den här killen gillar lite lyxigare dofter. Men alltså body lotion är ju ett super alternativ. Kollade in Chloé Nomade, låter jättebra! 


    Om han är så förtjust i parfymer får du önska dig en av honom. Glad
  • Maahlinn
    Emiz skrev 2023-10-19 16:30:03 följande:

    Tror det beror lite på hur man använder parfym också. Bra äkta parfym ska räcka att man sprayar lite, jag tar lite bakom öronen och en dutt på handled. Ska liksom vara en hint av doft när man kommer nära. Inte stark stank. Men ja så tycker jag. Sen tror jag absolut en väldoftande bodylotion ger den typen av effekt.


    Ja men precis, man vill ju inte fylla hela rummet med doft. Jag tror killar som tycker parfym är för mycket tänker just på tjejer som dränker sig i parfym. En hint ska det vara. 
    Mrs Moneybags skrev 2023-10-19 16:36:50 följande:
    Om han är så förtjust i parfymer får du önska dig en av honom.  // Glad

    Haha ja kanske det 
Svar på tråden Parfymtips dejter