• Am11

    Vattenavgång helt v:19+2

    Hej alla är helt förtvivlad mitt vatten har gått de var ytterst lite kvar och idag gjorde ja ultraljud och de var typ inget kvar , barnet rörde sig och hjärtat slog fint och lungorna såg bra ut, ja ligger nu inne och får antibiotika så ja inte får infektion . Hade tidigare blödningar som den trodde hade med livmodern och göra varför vet dem inte ,  har inga större blödningar nu mer små , dem vill gärna ja avbryter för att dem inte tror detta går hela vägen och det är stor risk för infektion och även för barnet att utvecklas Utan vatten är de någon som kan ge mig lite glada historier eller kanske är i samma sits 🥲🥲🥲🥲

  • Svar på tråden Vattenavgång helt v:19+2
  • Pepsin

    Vad jag vet så bildas ju nytt fostervatten hela tiden, vad säger personalen om det? Tänker hoppet kan väl inte vara ute?

  • Anonym (Kram)
    Am11 skrev 2023-11-17 17:20:29 följande:
    Vattenavgång helt v:19+2

    Hej alla är helt förtvivlad mitt vatten har gått de var ytterst lite kvar och idag gjorde ja ultraljud och de var typ inget kvar , barnet rörde sig och hjärtat slog fint och lungorna såg bra ut, ja ligger nu inne och får antibiotika så ja inte får infektion . Hade tidigare blödningar som den trodde hade med livmodern och göra varför vet dem inte ,  har inga större blödningar nu mer små , dem vill gärna ja avbryter för att dem inte tror detta går hela vägen och det är stor risk för infektion och även för barnet att utvecklas Utan vatten är de någon som kan ge mig lite glada historier eller kanske är i samma sits 🥲🥲🥲🥲


    Vad sorgligt. 
    Hoppas det ordnar sig.
    Jag fick tidig vattenavgång men var i vecka 33. Det man gjorde då var att fylla på vatten. Graviditeten fortsatte.
    Vet inte om det är för tidigt för dig men hör dig för om det.
    Önskar dig all lycka i framtiden och att det löser sig
    Varma kramar Hjärta
  • Anonym (S)

    Jag fick vattenavgång i vecka 23. Hade en blödning några veckor innan. Låg inne och fick värkhämmande och antibiotika. Akut kejsarsnitt i vecka 27. Det gick bra till slut och hon är helt frisk.

    Vecka 19 är väldigt tidigt, men jag hoppas och håller tummarna för dig och bebisen.

  • Am11

    Jo det bildas nytt men ibland så rinner de ut lika snabbt beror på hålet och dem kan inte se var de är

Svar på tråden Vattenavgång helt v:19+2