• Jennie91

    Spahotel som julklapp?

    Hej!
    Tänkte som ni kanske förstått ge min partner en natt på nått spahotel (med mig såklart). Men verkar inte hitta nått eller så förstår jag inte vad som menas med ett spahotel. 

    Finns det några som har varit på nått sånt och kanske kan förklara vad det är? Eller är det ett vanligt hotel med en pol typ som många vekar ha?

    Och skulle vara väldigt glad för tipps på ställen. Vi bor i Göteborg men är ju resliga (kanske inte vill åka 10immar men ja)

    Tack på förhand, massa kärlek <3

  • Svar på tråden Spahotel som julklapp?
  • Daisy28
    Jennie91 skrev 2023-11-23 11:02:58 följande:
    Spahotel som julklapp?

    Hej!
    Tänkte som ni kanske förstått ge min partner en natt på nått spahotel (med mig såklart). Men verkar inte hitta nått eller så förstår jag inte vad som menas med ett spahotel. 

    Finns det några som har varit på nått sånt och kanske kan förklara vad det är? Eller är det ett vanligt hotel med en pol typ som många vekar ha?

    Och skulle vara väldigt glad för tipps på ställen. Vi bor i Göteborg men är ju resliga (kanske inte vill åka 10immar men ja)

    Tack på förhand, massa kärlek <3


    Ska du ge något till din sambo som du inte vet vad det är?
  • Jennie91

    Nej altså i mitt huvud är det ju ett spa. Har ju inte köppt än bara tankar. Så är ju därför jag vill ha lite input och tips. 

  • Postman

    Du har ju strandhotellet i Falkenberg, superfint. Sen ett spa i Varberg som också är väldigt känt. 

Svar på tråden Spahotel som julklapp?