• Miem

    Tempdipp vecka 5 natural cycles



    Hej! 
    Jag är så orolig, så här ser min graf ut. Någon som haft liknande? Tempen ligger under strecket och har gjort i tre dagar. Ser precis ut som när mensen kommer.

    Har ni upplevt samma men ändå lyckats vara gravid utan att få missfall eller var det ett tecken på missfall för er? 

    Uppskattar ärliga svar.
  • Svar på tråden Tempdipp vecka 5 natural cycles
  • Anonym (sant)

    Sant, verkligen. Men jag känner typ att jag inte kan sluta tempa förens jag ser att det gått upp igen...
    Är så rädd

  • Anonym (Rainbow)

    Tror inte man ska tro tempen hundra under grav  jag hade mf i början av denna månad o min gick upp 1 grad samma dag det början sen gick de neråt igen. Som på bild ett medans nu svänger d hejvilt för upptäckte idag jag e gravid igen så tror inte man ska ta tempen på för stort allvar o jag har ändå haft nc i snart 9 år😅❤️❤️
    jag har ofta 34/35 i temp o innan har d vart 36/37 men nc ska ju larma om den anar något konstigt läste ja nånstans men e osäker men temp går upp o ner tror inget e rätt o fel. Man kan ju lika gärna bli kall på vintern som man blir varmare på sommaren mkt som spelar in❤️
    Men kan bifoga två bilder❤️

  • Cookee

    Jag har haft flera tidiga missfalll där tempen börjat sjunka, när den gått under baslinjen har jag börjat blöda efter ett par dagar (om det inte börjat tidigare).

    För mig ser det ut som ett missfall, har du följt stegringen på grav test? Det brukar vara en bra indikation på om hormonerna ökar, eller om det avstannat.

Svar på tråden Tempdipp vecka 5 natural cycles