• Anonym (Anonym)

    Hur hjälpa tjej

     Har haft KK-relation med en jämnårig kvinna, vi är i 30-årsåldern. Det började med att jag gick på massage hos henne för idrottsskador och senare började vi ha en sexuell relation. Hon är ganska svår som person och mycket avståndstagande i sitt sätt så blivit sexuellt bara. Till saken hör att hon ändå brukade vara glad och skämtsam och vi hade magiskt när vi sågs. Jag har senare träffat en annan tjej och sagt detta till henne och det var inga problem för henne. Hon har under senaste tiden blivit väldigt taggig och kort i tonen mot alla kunder, har avvisat flera bokningar och senare glömsk i perioder så som om hon vore dement. När hon pratade med mig vid ett tillfälle tappade hon tråden helt när hon skulle berätta någonting kring musklers återhämtning och så vidare. Mitt i samtalet sa hon att hon tappat orden och inte kunde undervisa mer just det tillfället utan masserade bara under tystnad. En gång dök hon inte upp på sitt bokade möte. Hon har gått ned i vikt och beter sig märkligt. Jag är mycket bekymrad över henne och tänker mycket på hur hon har det. Jag har bokat möte med henne för att prata med henne och hon är ok med det. Hur kan man hjälpa henne? 

  • Svar på tråden Hur hjälpa tjej
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Orka) skrev 2023-12-20 23:21:06 följande:

    Inte alls. Eller prata med hennes chef.


    Är det inte att hänga ut henne? menar hjälpa henne genom att gå till botten med varför hon uppför sig så konstigt? 
  • Anonym (Orka)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-12-20 23:39:17 följande:
    Är det inte att hänga ut henne? menar hjälpa henne genom att gå till botten med varför hon uppför sig så konstigt? 
    Du är inte hennes terapeut. Hon behöver professionell hjälp men hon kommer inte att förstå det på egen hand.
Svar på tråden Hur hjälpa tjej