Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

    Farmen 2024

    Nu hittade jag tråden, men ska först kolla på tv4 play innan jag läser era kommentarer..Som ni vet så jobbar jag till 21.00.


    Som ni vet jobbar
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-07 20:11:56 följande:

    Många speciella människor


    Verkligen speciella människor i årets Farmen
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-07 20:51:20 följande:

    Många godsaker att välja på


    Alldeles för tidigt med gosaker som dem kan få om dem klarar uppgifterna...Inte alls kul
  • Jhannis

    Jag måste säga att jag fick ett dåligt intryck av första delen av Farmen -24.
    Sängarna var bäddade, gröt, grisfötter, potatis och grönsakerna klara bara att använda. Tvål hade dem också när dem var och badade. Man ser verkligen hur producenterna har tänkt till för att det är Sörlänningar .som medverkar, allt måste vara klart. 

    Förr var deltagarna tvungna att fylla sina madrasser med halm om dem ville sova mjukt. Äta gröt i flera dagar om inte veckor innan dem fick kött och grönsakslandet var inte klar när dem kom till gården.

    Om deltagarna kan inte jag säga nåt för jag fick ingen känsla för nån av dem. Storbonden Fredrik tycker jag däremot liknar Blondi som en gång i tiden var med på Farmen.

    Jag börjar tro att det i framtiden om Farmen får vara kvar kommer att vara så att deltagarna kommer att komma till en modernt hus där det finns varmvatten, toalett och allt moderniserat. Det borde inte skrivas om att deltagarna kommer till ett 1800-tals gård där man måste börja från noll.

    Nej inte alls nöjd med första programmet.

  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-07 22:24:05 följande:
    Första intrycket var så där

    Vi får se hur det blir i fortsättningen
    Ja verkligen vi får se hur det blir framöver, men som jag tror så är det att det blir pakter, mobbning, många gräl för det är väl det som säljer alla dessa bra program som var från början i nutiden att det ska bråkas och mobbas. Programmets mening har tappats bort någonstans på vägen. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-07 22:38:15 följande:
    Mobbing är avskyvärt, hoppas verkligen att det inte blir något sådant
    Man får hoppas att det inte blir sånt
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-08 19:33:45 följande:
    Fruktansvärt! Min man snarkar så jag håller på att bli vansinnig ibland. 
    Jag behöver inte besväras av snarkande folk då jag sover ensam Skrattande
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-08 19:40:38 följande:

    Jösses! Har han inte ens lyssnat på vad Wincent har sagt? 


    Nä jag märkte i går när Wincent gav uppgifter så nämnde han aldrig om att Logen skulle städas. 
  • Jhannis
    Nandez skrev 2024-01-08 19:42:45 följande:

    Hur ska dom kunna sela hästen och köra den😟


    Det ska bli kul att se när hästarna ska jobba hur dem kan sela och köra. Skrattande
  • Jhannis
    molly50 skrev 2024-01-08 20:01:33 följande:
    Ja,jösses! Skylla på att de som är starka måste vara ute och hugga ved (precis som om det tar en hel dag) är bara så fånigt.
    Och så säger de att de inte kan laga mat.
    Men de kan väl lära sig. Precis som att tjejerna kan lära sig att hugga ved.
    Det här lär bli intressant. Och många att irritera sig på.
    Som sagt det är statsbor som hämtar sin mat från Pizzrian, donken, Max därför har dem inte lärt sig att laga mat. Eller så är det föräldrarna som lagar maten år ungdomarna. Tror nog att många kommer att lämna Farmen då dem kommer att sakna hämtmaten eller krogen.
Svar på tråden Farmen 2024