Farmen 2024
Nu hittade jag tråden, men ska först kolla på tv4 play innan jag läser era kommentarer..Som ni vet så jobbar jag till 21.00.
Nu hittade jag tråden, men ska först kolla på tv4 play innan jag läser era kommentarer..Som ni vet så jobbar jag till 21.00.
Många speciella människor
Många godsaker att välja på
Jag måste säga att jag fick ett dåligt intryck av första delen av Farmen -24.
Sängarna var bäddade, gröt, grisfötter, potatis och grönsakerna klara bara att använda. Tvål hade dem också när dem var och badade. Man ser verkligen hur producenterna har tänkt till för att det är Sörlänningar .som medverkar, allt måste vara klart.
Förr var deltagarna tvungna att fylla sina madrasser med halm om dem ville sova mjukt. Äta gröt i flera dagar om inte veckor innan dem fick kött och grönsakslandet var inte klar när dem kom till gården.
Om deltagarna kan inte jag säga nåt för jag fick ingen känsla för nån av dem. Storbonden Fredrik tycker jag däremot liknar Blondi som en gång i tiden var med på Farmen.
Jag börjar tro att det i framtiden om Farmen får vara kvar kommer att vara så att deltagarna kommer att komma till en modernt hus där det finns varmvatten, toalett och allt moderniserat. Det borde inte skrivas om att deltagarna kommer till ett 1800-tals gård där man måste börja från noll.
Nej inte alls nöjd med första programmet.
Jösses! Har han inte ens lyssnat på vad Wincent har sagt?
Hur ska dom kunna sela hästen och köra den😟