• Svar på tråden Kan nån förklara
  • Hansa123

    På vilket sätt menar du? Att dem tror sig veta allt? T.ex att någon är allmänbildad och påläst? Eller på vilket sätt menar du? Eller är det mer som att någon vet allt om dig känsla du menar?

  • USA111

    Ja jag stod i centrum och tog tablett askar vid SD stånd förra hösten när det var val sen visste en det för den trodde man supportra Sd den ända jag träffat var min boendestöd. Jag gick runt till alla valstugor och tog gratis saker

  • USA111

    Ja jag har fått för mig man är med i nått jävla truman show och det sitter kameror överallt

  • FillippaFL

    Någon har väl sett dig ta askarna från SD? Antingen personen själv eller så har någon som sett dig berättat för personen.

  • USA111
    FillippaFL skrev 2024-01-20 19:34:31 följande:

    Någon har väl sett dig ta askarna från SD? Antingen personen själv eller så har någon som sett dig berättat för personen.


    Ja men den personen bor ej på ekerö. mötte bara min boendestöd
  • FillippaFL
    USA111 skrev 2024-01-20 19:36:47 följande:
    Ja men den personen bor ej på ekerö. mötte bara min boendestöd
    Ja men folk känner ju varandra och har kontakter utanför Ekerö. Det är ju uppenbart att någon sett dig förstås.
  • Kodiany
    USA111 skrev 2024-01-20 19:27:17 följande:

    Ja jag stod i centrum och tog tablett askar vid SD stånd förra hösten när det var val sen visste en det för den trodde man supportra Sd den ända jag träffat var min boendestöd. Jag gick runt till alla valstugor och tog gratis saker


    Du kanske har sagt saker i olika situationer som gjorde att den personen trodde att du sympatiserade med SD. 
Svar på tråden Kan nån förklara