Inlägg från: Anonym (Y) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Y)

    Hög sexualdrift men oskuld

    Hej, vad ska man göra? 


     


    Jag är 19, ska ta studenten. Jag har en hög sexualdrift och planerar flytta till storstaden men är fortfarande oskuld. Borde jag söka efter KK? Är samtidigt kär i en tjej också som gör det komplicerat för vill bli hennes partner.

  • Svar på tråden Hög sexualdrift men oskuld
  • Anonym (Y)
    Anonym (mk) skrev 2024-02-06 18:38:14 följande:

    Hur tänker du nu? Om du har en tjej som du tycker om, varför vill du gå omkring och ligga runt med folk du inte känner något för? Varför vill du inte istället uppvakta henne?

    Det finns framför allt två saker som förstör synen på sunda kärleksrelationer och som gör att man blir helt avtrubbad och likgiltig inför kärlek. Det ena är porrkonsumption och det andra är KK-fenomenet. Bägge är lika illa. Du som bara är 19 ska inte gå och fördärva din friska sexualitet.


    Jag vill faktiskt hellre vara med henne men situationen är väldigt svår.
  • Anonym (Y)
    Anonym (Hej igen) skrev 2024-02-06 18:46:19 följande:
    Situationen är tvärtom väldigt enkel. Prova med tjejen du gillar. Om hon säger nej, DÅ kan du fundera på andra.
    Jag ska men ett problem är att vi inte direkt bor grannar om man säger så. 
  • Anonym (Y)
    Anonym (Ammi) skrev 2024-02-06 19:00:00 följande:

    I en av dina andra trådar älskar du henne djupt, du vill offra allt för att vara med henne. Nu plötsligt vill du ligga med någon annan. 


    Jag hoppas hon läser dina trådar. Gör hon det , har hon nog kul tillsammans med sina tjejkompisar och era gemensamma vänner på eventen. 


    Jag har ingen aning om vad du pratar om faktiskt. Jag har 0 planer om "event" vad du nu än pratar om
  • Anonym (Y)
    Anonym (Ammi) skrev 2024-02-06 19:12:56 följande:
    Ok, så var träffar du den här tjejen du är kär i? Och varför kan ni inte ses? 
    Mellan Gbg och Åbo. Exakt plats är inte helt bestämd
  • Anonym (Y)
    Anonym (Ammi) skrev 2024-02-06 19:16:53 följande:

    Jag menar var träffade du henne de gånger ni träffats hittills. 


    Har ni redan en ny träff inbokad? Vad ska du då med en kk till?


    Jag har träffat henne på flera olika ställen. 

    Vi är inte ett par.
  • Anonym (Y)
    Anonym (XXX) skrev 2024-02-07 10:47:07 följande:

    Du har i alla fall inga skyldigheter mot tjejen du är kär i, eftersom ni inte är tillsammans. Du kan göra vad du vill. I sådana lägen är ju KK bra, för då lovar du inte henne heller något som du inte kan hålla, om du nu skulle bli tillsammans med tjejen du är kär i på riktigt.

    För killar är det inte ett problem att ha sexuell erfarenhet sedan tidigare, tjejen du är kär i kommer inte att tycka sämre om dig för att du har det. (Och nu kommer några att skriva att det inte är ett problem för tjejer heller, men i den frågan tycker folk olika och så kommer det alltid att vara. Hur eller hur så är TS en kille och då är det ALDRIG fel att ha sexuell erfarenhet, utan snarare tvärtom.)

    Jag tror faktiskt att lite sex i verkligheten kan gör dig gott, för det "släpper ut ånga" och kan få dig att se mer realistiskt på den här tjejen som du svärmar för. För det är ju det du gör. Och om man sitter ensam mycket med hormonerna rusande i blodet, så bygger man lätt upp ett svärmeriobjekt till någon guda-/gudinneliknande figur, som har lite eller inget med den verkliga personen att göra. 


    Så jag borde försöka hitta en kk enligt dig? 
  • Anonym (Y)
    Anonym (XXX) skrev 2024-02-11 20:42:18 följande:
    Ja, det tror jag är en bra idé just i ditt läge. Du ska i alla fall inte förespegla en tjej kärlek (alltså låtsas att du är kär i henne och vill vara tillsammans med henne) så länge som du går och tänker på den andra tjejen. Det vore inte juste.

    1. Okej 


    2. Nej tänker inte på någon annan tjej för gillar enbart 1 person liksom. Har inte gått på en annan dejt heller med hon jag träffade 1 gång. Är fokuserad på hon jag gillar.

  • Anonym (Y)
    Tixer skrev 2024-02-12 07:39:17 följande:
    Nu får du fan ta ge dig. Vill du ha den här tjej som snacka om i månader eller vill bara ligga med henne? Det är inte så jävla svårt skriv med henne bestämt träff istället för starta 100 trådar om henne här. 

    Lösa din hög sexdrift är inge problem bara gå ta en runk så löser det sig
    Jag vill bli ihop med hon jag gillar ja. Jo det är svårt för vi ska redan ses nu i Mars och nu i Maj. Vill bli hennes liksom men vill inte stressa fram en relation. 
  • Anonym (Y)
    Tixer skrev 2024-02-12 07:52:56 följande:
    Nä det fan inte. Bara du som gör det svårt för dig själv. Skit att du ska se henne  mars och maj då kan beställa träff redan nu, kolla om hennes intresse av dig. Är hon inte det så vet du och du kan gå vidare livet och vi slipper höra om ditt samma problem du haft i månader nu väldigt tröttsamt se dig skriva samma saker hela tiden utan att göra något...
    Nej det går för fort fram. Tror inte jag är redo att säga mina känslor för henne heller än då jag behöver träffa henne fler gånger innan jag vill gå in i ett förhållande med någon. 
Svar på tråden Hög sexualdrift men oskuld