Inlägg från: Anonym (Y) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Y)

    Hög sexualdrift men oskuld

    Hej, vad ska man göra? 


     


    Jag är 19, ska ta studenten. Jag har en hög sexualdrift och planerar flytta till storstaden men är fortfarande oskuld. Borde jag söka efter KK? Är samtidigt kär i en tjej också som gör det komplicerat för vill bli hennes partner.

  • Svar på tråden Hög sexualdrift men oskuld
  • Anonym (Y)
    Anonym (mk) skrev 2024-02-06 18:38:14 följande:

    Hur tänker du nu? Om du har en tjej som du tycker om, varför vill du gå omkring och ligga runt med folk du inte känner något för? Varför vill du inte istället uppvakta henne?

    Det finns framför allt två saker som förstör synen på sunda kärleksrelationer och som gör att man blir helt avtrubbad och likgiltig inför kärlek. Det ena är porrkonsumption och det andra är KK-fenomenet. Bägge är lika illa. Du som bara är 19 ska inte gå och fördärva din friska sexualitet.


    Jag vill faktiskt hellre vara med henne men situationen är väldigt svår.
  • Anonym (Y)
    Anonym (Hej igen) skrev 2024-02-06 18:46:19 följande:
    Situationen är tvärtom väldigt enkel. Prova med tjejen du gillar. Om hon säger nej, DÅ kan du fundera på andra.
    Jag ska men ett problem är att vi inte direkt bor grannar om man säger så. 
  • Anonym (Y)
    Anonym (Ammi) skrev 2024-02-06 19:00:00 följande:

    I en av dina andra trådar älskar du henne djupt, du vill offra allt för att vara med henne. Nu plötsligt vill du ligga med någon annan. 


    Jag hoppas hon läser dina trådar. Gör hon det , har hon nog kul tillsammans med sina tjejkompisar och era gemensamma vänner på eventen. 


    Jag har ingen aning om vad du pratar om faktiskt. Jag har 0 planer om "event" vad du nu än pratar om
  • Anonym (Y)
    Anonym (Ammi) skrev 2024-02-06 19:12:56 följande:
    Ok, så var träffar du den här tjejen du är kär i? Och varför kan ni inte ses? 
    Mellan Gbg och Åbo. Exakt plats är inte helt bestämd
  • Anonym (Y)