• Anonym (Fredagstankar)

    Svårt att träffa någon seriöst idag?

    Har flera vettiga och trevliga väninnor som varit singlar i flera år inklusive mig själv.
    Vi har inte svårt att få till dejter eller ligg någon av oss men det där när det känns rätt och utvecklas till något seriöst händer inte. Svårare att träffa någon seriöst nuförtiden möjligtvis? 


    Själv vill jag väldigt gärna leva i tvåsamhet men ingen har känts rätt trots 4 år som singel. Vill heller inte ta någon bara för att ha nån.

    Upplever heller inte att män tar initiativ irl längre utan det är via dejtingappar. 

  • Svar på tråden Svårt att träffa någon seriöst idag?
  • Anonym (.)

    Vågar inte efter vad som hände efter Martin Timell och badtunnan uppe på Tv4 huset Tungan ute

    Nä men ärligt det där blev lite grann startskottet för att dejting är ett big no,no idag tyvärr. Men träffar man någon och det ändå blir något så.. händer det.
    Men man rör sig istället idag med stor försiktighet mer än tidigare, även om samhället hävdar att "mannen har blivit tråkigare" än vad (vi) var innan..
    -Och det är inte så jäkla konstigt egentligen!

    Så som det ser ut idag på denna fronten så behöver man bara vända sig om ett par gånger för att vilja leva ensam för resten av livet typ

  • Auditanne

    Har inte letat men jo, kan tänka mig att det är svårt med dejting idag, särskilt för kvinnor.
    Många oseriösa män därute som det verkar. Snåla, oengagerade, sexfixerade, sjuka böjelser och otrogna, både i tanke och handling. Fattar inte vad man ska med sådana till. Bättre att vara i sitt eget trygga sällskap känns det nästan. 

Svar på tråden Svårt att träffa någon seriöst idag?