• Linalu

    Fick svagt streck med RFSU testa tidigt neg med cb ultratidigt

    Har tydliga symptom. Ömma bröstvårtor, molande värk och blir andfådd lätt. Kunde inte hålla mig så testade med RFSU på kvällen fick svagt streck och testade sedan på morgonen med cb ultratidigt på morgonen men får då ?inte gravid?. vad betyder detta?
    tacksam för svar

  • Svar på tråden Fick svagt streck med RFSU testa tidigt neg med cb ultratidigt
  • LillHumlan

    Har du möjlighet att testa igen ikväll?

    Jag har både denna och min förra graviditet fått starkare streck på kvällarna än morgonen. 

    Håller tummarna! 

  • Linalu
    LillHumlan skrev 2024-02-18 17:44:14 följande:

    Har du möjlighet att testa igen ikväll?

    Jag har både denna och min förra graviditet fått starkare streck på kvällarna än morgonen. 

    Håller tummarna! 


     


    Tack så hemskt mycket för det betryggade svaret! Ska testa igen ikväll. Borde vara i ca vecka 5 så det känns konstigt om det inte skulle visa något. De ömmande brösten har stillat sig vilket gör mig lite fundersam dock. 

  • LillHumlan

    Ja gör det 😊 jag är också i vecka 5 och fick ett svagare streck imorse än igår. Väntade tills i eftermiddag och fick jättestarkt. 

    Vill egentligen rekommendera att sluta testa och bara lita på att du är gravid, men jag själv klarar inte det hahah.

Svar på tråden Fick svagt streck med RFSU testa tidigt neg med cb ultratidigt