• Anonym (Bull)

    Trekant arg tjej

    Hej

    I lördags hamnade jag tjejen och hennes kompis i sängen
    Dom som var på och jag bara hakade på, klagade inte Flört.
    Jag vet att dom två har lekt med varandra som unga som och misstänker att
    dom har haft trekant tidigare. Då det inte hade nå bekymmer alls i sängen  

    Vi alla somnade , och på morgonen så låg jag sked med hennes vän
    Nu är hon arg för det, jag förstår inteObestämd 

    Vi har sovit och då vet man inte vad man gör
    Vad säger man till henne, eller kommer hon lugna ner sig 

  • Svar på tråden Trekant arg tjej
  • Anonym (Tjej)

    Håll inte på med andra tjejer om du älskar din tjej. Du har förmodligen förstört eran relation nu

  • Anonym (Tresteg)

    Tjejer får kolla in andra killar. Killar får inte kolla in andra tjejer. Det är såhär det är. Dubbla måttstockar.

  • Anonym (Såklart)
    Anonym (Bull) skrev 2024-02-20 07:45:41 följande:
    Trekant arg tjej

    Hej

    I lördags hamnade jag tjejen och hennes kompis i sängen
    Dom som var på och jag bara hakade på, klagade inte Flört.
    Jag vet att dom två har lekt med varandra som unga som och misstänker att
    dom har haft trekant tidigare. Då det inte hade nå bekymmer alls i sängen  

    Vi alla somnade , och på morgonen så låg jag sked med hennes vän
    Nu är hon arg för det, jag förstår inteObestämd 

    Vi har sovit och då vet man inte vad man gör
    Vad säger man till henne, eller kommer hon lugna ner sig 


    Jag skulle också passat på att ligga sked med kompisen. Ligga sked med flickvännen kan man ju göra närsomhelst senare.
  • Tink

    När man väljer att ta in en tredje person i sängen, måste man räkna med att det finns en stor sannolikhet att det blir det sista man gör i sin relation. Det skapas känslor som man inte kan styra över, och det i sin tur skapar konsekvenser.

    Jag har en gång varit den "andra tjejen" och det blev precis som du skrev. Killens flickvän blev arg och ledsen när killen visade ett större sexuellt intresse för mig än för henne. Hon bröt upp med honom strax därefter och han förstod ingenting.

  • Anonym (Bull)
    Anonym (Tjej) skrev 2024-02-20 08:11:00 följande:

    Håll inte på med andra tjejer om du älskar din tjej. Du har förmodligen förstört eran relation nu


    Tink skrev 2024-02-20 08:53:16 följande:

    När man väljer att ta in en tredje person i sängen, måste man räkna med att det finns en stor sannolikhet att det blir det sista man gör i sin relation. Det skapas känslor som man inte kan styra över, och det i sin tur skapar konsekvenser.

    Jag har en gång varit den "andra tjejen" och det blev precis som du skrev. Killens flickvän blev arg och ledsen när killen visade ett större sexuellt intresse för mig än för henne. Hon bröt upp med honom strax därefter och han förstod ingenting.


    Nu var det hon som bjöd in.
    Sen om jag hamnade i sked när jag sov inget jag kan rå för.
    Men arg blev är hon.

    Tror att hon inte har problem att vi hade trekant de enda är att jag skedade hennes vän 
    För hon har hakat upp sig på skeden  

  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Bull) skrev 2024-02-20 09:05:05 följande:
    Tink skrev 2024-02-20 08:53:16 följande:

    När man väljer att ta in en tredje person i sängen, måste man räkna med att det finns en stor sannolikhet att det blir det sista man gör i sin relation. Det skapas känslor som man inte kan styra över, och det i sin tur skapar konsekvenser.

    Jag har en gång varit den "andra tjejen" och det blev precis som du skrev. Killens flickvän blev arg och ledsen när killen visade ett större sexuellt intresse för mig än för henne. Hon bröt upp med honom strax därefter och han förstod ingenting.


    Nu var det hon som bjöd in.
    Sen om jag hamnade i sked när jag sov inget jag kan rå för.
    Men arg blev är hon.

    Tror att hon inte har problem att vi hade trekant de enda är att jag skedade hennes vän 
    För hon har hakat upp sig på skeden  

    För att du visade känslor för den andra tjejen?även om du sov
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Ck) skrev 2024-02-20 09:44:20 följande:
    Du ska säga "det finns ingen annan än dig baby"

    Sen är det löst. 
    Knappast, det är kört ts
  • Anonym (Bull)
    Anonym (Ck) skrev 2024-02-20 09:47:48 följande:
    "Nu sov jag ju, men hade jag inte gjort det så hade jag ju hellre legat och kramats med lilla du. Snälla förlåt mig baby"

    Sen lite mer sex och sedan är det löst. 
    Ja tror det kommer lösa sig, fan sånt som händer när man sover
    Vem vet kanske skedade henne hela natten och rullade över till hennes vän 5min innan hon vaknade tex 
  • Tink
    Anonym (Bull) skrev 2024-02-20 09:05:05 följande:
    Tink skrev 2024-02-20 08:53:16 följande:

    När man väljer att ta in en tredje person i sängen, måste man räkna med att det finns en stor sannolikhet att det blir det sista man gör i sin relation. Det skapas känslor som man inte kan styra över, och det i sin tur skapar konsekvenser.

    Jag har en gång varit den "andra tjejen" och det blev precis som du skrev. Killens flickvän blev arg och ledsen när killen visade ett större sexuellt intresse för mig än för henne. Hon bröt upp med honom strax därefter och han förstod ingenting.


    Nu var det hon som bjöd in.
    Sen om jag hamnade i sked när jag sov inget jag kan rå för.
    Men arg blev är hon.

    Tror att hon inte har problem att vi hade trekant de enda är att jag skedade hennes vän 
    För hon har hakat upp sig på skeden  

    Ja, det var tjejen som bjöd in i mitt fall också. Men det kan ändå skapas ändå känslor som man kanske inte var beredd på. Jag tror att man ofta accepterar utpräglade sexuella handlingar även om de är väldigt explicita, men när det kommer till tecken på ömhet och intimitet, så blir det mycket svårare. Att exempelvis se en annan tjej deepthroata ens kille kan vara spännande och upphetsande medan att se dem kyssas eller skeda i sömnen gör ont.
  • Anonym (Bull)
    Anonym (Ck) skrev 2024-02-20 09:57:30 följande:

    Nu är det säkert försent så du får nog vänta ut det... 

    Men det är vad du skulle sagt direkt sekunden som hon började härja om det, istället för att berätta din syn på hur du sover. 


    Självklart gjorde jag det,
    Var lite skämtsamt när vi vaknade, trött och bakis
    sen när hon drog hem så blev hon arg.
    Inte att hon skriker men surar får knappt röra henna
    Tink skrev 2024-02-20 10:04:34 följande:
    Ja, det var tjejen som bjöd in i mitt fall också. Men det kan ändå skapas ändå känslor som man kanske inte var beredd på. Jag tror att man ofta accepterar utpräglade sexuella handlingar även om de är väldigt explicita, men när det kommer till tecken på ömhet och intimitet, så blir det mycket svårare. Att exempelvis se en annan tjej deepthroata ens kille kan vara spännande och upphetsande medan att se dem kyssas eller skeda i sömnen gör ont.
    Hur gick det för er sen?

  • Anonym (trixy)
    Anonym (Tjej) skrev 2024-02-20 08:11:00 följande:

    Håll inte på med andra tjejer om du älskar din tjej. Du har förmodligen förstört eran relation nu


    +1   

    Jag upphör aldrig att förvånas att folk tror att man kan ha trekanter utan att nån blir skadad.
  • Tink
    Anonym (Bull) skrev 2024-02-20 10:16:03 följande:
    Hur gick det för er sen?

    Killen hörde av sig till mig och berättade att tjejen hade gjort slut och frågade om vi skulle vara KK. Jag sa nej, och därefter hörde jag aldrig från någon av dem igen.
  • Anonym (Ja)
    Tink skrev 2024-02-20 10:22:23 följande:
    Killen hörde av sig till mig och berättade att tjejen hade gjort slut och frågade om vi skulle vara KK. Jag sa nej, och därefter hörde jag aldrig från någon av dem igen.
    Har upplevt samma. Jag (tjej) blev inraggad i en trekant och killen ville träffa mig separat efteråt, de gjorde slut också. Då hade jag redan träffat någon som jag var i relation med så det blev nej.
  • Anonym (Bull)

    Har absolut inga planer att börja kontakta hennes vän för KK eller likande Skrikandes

  • Anonym (Ja)
    Anonym (Bull) skrev 2024-02-20 11:20:46 följande:

    Har absolut inga planer att börja kontakta hennes vän för KK eller likande Skrikandes


    Din tjej får acceptera att du inte kan ta ansvar för vad du gör i sömnen. Diskussionen går inte längre än så. Om hon inte klarar av att du skedar någon annan fast ni nyss knullat så lika bra att göra slut direkt. Hon öppnade själv upp för det här getingboet och nu är hon sur på dig för att hon blivit stucken.
Svar på tråden Trekant arg tjej