• Anonym (Tess)

    Min kille är ett svin

    Hade trekant med min kille och en tjej till. Ingen av oss kände hände innan. Vi hade sex och han kom i henne fast jag sa innan att han inte fick. Han skulle komma på mig eller i mig. De bröt han emot?. Sen kysste han henne jättemycket vilket inte heller var okej?. nu smsar han till henne och skriver att han vill ha sex med henne igen? så jävla arg? vi kom överens om att ha 3kant men de betyder inte att han får ha sex med henne bakom min rygg när jag inte är med.. vad ska jag göra?? Vad hade ni gjort 

  • Svar på tråden Min kille är ett svin
  • Tink

    Nästan samma svar som jag skrev i den andra liknande tråden.

    Kör trekanter för all del, men räkna med att det finns en stor risk att det slår sönder relationen. Inte sexet i sig utan eventuella tecken på ömhet som man visar för den tredje personen. En deepthroat är lättare att se än att ens kille försiktigt smeker bort en hårlock från hennes ansikte. 

  • Anonym (Eh)

    Eh ja vad trodde du själv skulle hända? Han får chansen att ligga med någon annan, självklart vill han spruta, hångla och göra ALLT han kan med henne.

    Bjud inte in en tredje part om du inte kan hantera följderna!  Så nej, han är inte alls något svin, det var snarare du som var naiv och trodde att du kunde millimeterstyra honom.

  • Anonym (P)

    Låter ju tråkigt att ha trekant med en massa måsten. Varför förbjuda att komma i någon annan. Han kan ju komma i dig resten av årets dagar?

  • Tukt
    Anonym (Tess) skrev 2024-02-20 17:31:54 följande:

    Skämtar ni med era svar?


    Nej, jag tror inte de skämtar. Här har du själv valt att gå in i det här. Det kan lätt slå snett, vilket du försökte gardera dig emot med olika regler runt sprut.
    Sedan är din kille "ett svin". Jovisst, han har uppträtt olämpligt, men du har ett ansvar för att du satt dig i den här situationen. Och för din egna skull, ta det ansvaret i stället för att skylla allt på din partner.
  • Anonym (JustAdude)

    Tess.

    För dig är det här ett stort svek från hans sida. Ta och prata med din kille om hur du känner kring det som hänt. Red upp med varandra som vuxna människor.

    Bara han kan ge dig svar på varför han gjorde och gör som han gör. Om det slutar med att du fortfarande är ledsen och förbannad på honom så kanske ni inte ska vara tillsammans med varandra längre.

    Det är bättre att bryta sig fri än att gå runt och må dåligt om man inte kan hitta en lösning genom att prata med varandra.

    Du får se det som har hänt som en lärdom för dig.

    Hoppas att ni lyckas reda ut det här.

  • Anonym (Seriöst)
    Anonym (Tess) skrev 2024-02-20 17:31:54 följande:

    Skämtar ni med era svar?


    Vad trodde du skulle hända om du lät killen komma till hos din kompis? Killar har ett inbyggt behov av att ha sex med andra, det är sociala uppförandekoder som många gånger förhindrar detta hos män.

    Hur många män har inte fantiserat om sin tjejs kompis tror du?
  • Anonym (Fi)

    En anledning till att jag aldrig skulle ha trekant med en partner, är just sånt här.

  • Anonym (Så går det)

    Ta lärdom av detta.

    Man ska inte ha trekant i en seriös relation.

    Det är en sån sak man utforskar när man är singel och obunden. Alternativt om man redan har som relationslivsstil att man är flera, har flera år av polykonstellationer bakom sig.

    Alla fantastier ska inte förverkligas. Det är så fruktansvärt naivt att tro att man kan gå tillbaka till hur det var innan när man väl börjat ha sex med andra.

  • Anonym (Eh)
    Anonym (Tess) skrev 2024-02-20 17:31:54 följande:

    Skämtar ni med era svar?


    Inte ett dugg. Mer rakt på - skyll dig själv.
  • Anonym (Tim)

    Allt under akten känns rimligt. Beteendet efteråt är däremot grisigt.

Svar på tråden Min kille är ett svin