• Anonym (Vibben)

    Finns det riktigt TYSTA vibratorer?

    Har köpt sexleksaker i halva mitt liv men ännu har jag inte hittat någon form av vibrator som inte låter som ett helt tröskverk. Det måste väl finnas någon som är riktigt diskret?

  • Svar på tråden Finns det riktigt TYSTA vibratorer?
  • Anonym (Bengt)

    Stå för att du vill ha en vibrator på pärlan;) ska de användas så ska de låta också 

  • Anonym (Vibben)
    Anonym (Bengt) skrev 2024-02-21 17:07:01 följande:

    Stå för att du vill ha en vibrator på pärlan;) ska de användas så ska de låta också 


    Vad fick dig att utgå ifrån att jag är kvinna?

    Onani är väl lite som att bajsa. Inget man nödvändigtvis skäms för att göra, men man vill kanske inte bjuda in rumskamraten/grannen/föräldrarna att lyssna.
  • Anonym (Man 53 år make)
    Anonym (Vibben) skrev 2024-02-21 16:44:41 följande:
    Finns det riktigt TYSTA vibratorer?

    Har köpt sexleksaker i halva mitt liv men ännu har jag inte hittat någon form av vibrator som inte låter som ett helt tröskverk. Det måste väl finnas någon som är riktigt diskret?


    LELO har iallafall tidigare haft ett antal olika modeller av vibratorer/ massageapparater som ska vara extra tysta.

    Vi har en LELO som jag köpte till min fru för många år sedan just för att den skulle vara tyst. Dessutom är deras produkter också påkostade och med fin finish samt diskret design (som jag personligen tycker).

    Vi har inte använt den så mycket men det beror inte på ljudnivån utan andra skäl.
    Jag skulle beskriva ljudnivån som väldigt låg absolut men helt ljudlös är de inte. Kör man med kraftiga vibrationer låter den helt klart men då är levererar den också vääääldigt starka vibrationer som torde användas ytterst sällan/ aldrig. 

    Jag kan kolla upp vad just den modellen vi har om du vill veta. LELO säljs på massor av ställen. Dyrt svenskt märke.

    Lycka till 
Svar på tråden Finns det riktigt TYSTA vibratorer?