• Tom Araya

    Vad tycker du? - En tråd om politik.

    Här kan du och alla andra, oavsett politisk färg, diskutera, komma med förslag, klaga/gnälla mm om svensk politik igår, idag och imorgon.

  • Svar på tråden Vad tycker du? - En tråd om politik.
  • Anonym (Matriark)

    Vad har du själv för åsikter? Eller är du en åsiktslös kappvändare?

  • Tom Araya
    Anonym (Matriark) skrev 2024-02-27 13:03:12 följande:

    Vad har du själv för åsikter? Eller är du en åsiktslös kappvändare?


    Vad vill du diskutera?
    Börja där.
  • Anonym (Matriark)
    Tom Araya skrev 2024-02-27 13:13:00 följande:
    Vad vill du diskutera?
    Börja där.
    Jag vill inte diskutera något med dig. Svara istället på varför du leker moderator? Du dikterar inte vart vi andra ska skriva någonstans.
  • Anonym (Politics of dancing)

    Förtroendet för kommunpolitiker sjunker enligt enkäter.

  • Tom Araya
    Anonym (Matriark) skrev 2024-02-27 13:14:07 följande:
    Jag vill inte diskutera något med dig. Svara istället på varför du leker moderator? Du dikterar inte vart vi andra ska skriva någonstans.
    Då är inte dina inlägg här värda att besvaras mer.
  • Anonym (M)
    Anonym (Politics of dancing) skrev 2024-02-27 13:15:01 följande:

    Förtroendet för kommunpolitiker sjunker enligt enkäter.


    Det är svårt att vara kommunpolitiker idag med sociala medier. De får utstå mkt skit, hot och hat. Var en intressant artikel i min dagstidning om två st som lagt ner sociala medier för att vissa inte kan kommunicera konstruktivt. 
  • Tom Araya
    Anonym (M) skrev 2024-02-27 13:33:21 följande:
    Det är svårt att vara kommunpolitiker idag med sociala medier. De får utstå mkt skit, hot och hat. Var en intressant artikel i min dagstidning om två st som lagt ner sociala medier för att vissa inte kan kommunicera konstruktivt. 
    Många politiker är verkligen värda all skit de får och mer därtill, men jag tycker att kritik och debatt ändå bör vara saklig och konstruktiv, inte bestå av att kasta skit i ren affektion.
  • Anonym (M)
    Tom Araya skrev 2024-02-27 13:37:15 följande:
    Många politiker är verkligen värda all skit de får och mer därtill, men jag tycker att kritik och debatt ändå bör vara saklig och konstruktiv, inte bestå av att kasta skit i ren affektion.
    Att kasta skit och tycka andra förtjänar att få skit kastat på sig är både odemokratiskt och korkat. Det tystar samtalet när vissa inte orkar med all skit och hot de får. 
Svar på tråden Vad tycker du? - En tråd om politik.