• Anonym (Mamman)

    Fråga om Icas Papricaklubb

    Våra barn gick med i Icas barnklubb, Papricaklubben. Mest för att de fick höra att de skulle få en välkomstgåva. Vi fick till slut hem en kupong från Ica där vi skulle gå till närmsta butik och hämta den här gåvan. Sagt och gjort, vi gick dit. Men de hade ingenting där. 

    Stora barnet undrade om jag kunde ringa eller mejla Ica och höra efter. Det gjorde jag, men de hade aldrig hört talas om detta och förstod inte vad det handlade om. Trots att vi alltså fått ett utskick från Ica centralt. 

    Är det någon annan vars barn som gått med i Papricaklubben, som har fått en gåva nyligen? Finns de på riktigt? 

  • Svar på tråden Fråga om Icas Papricaklubb
  • Anonym (Mamman)
    Anonym (J) skrev 2024-03-08 20:42:00 följande:

    Gick ni till en Ica Kvantum? 


    Absolut! 
  • Anonym (Mamman)
    Anonym (Tonia) skrev 2024-03-08 20:52:19 följande:

    Det finns info om du googlar.


    Jag är väl fredagstrött, men jag hittar ingen info om just välkomstgåva som inte finns i butik. 
  • Anonym (Tonia)
    Anonym (Mamman) skrev 2024-03-08 21:05:01 följande:
    Jag är väl fredagstrött, men jag hittar ingen info om just välkomstgåva som inte finns i butik. 
    Osäker om man får annat än 10% köprabatt vid ett tillfälle och födelsedagskort och tidningar. 2019 fick man tydligen ett gosedjur också.
  • Anonym (Mamman)
    Anonym (Tonia) skrev 2024-03-08 23:38:54 följande:
    Osäker om man får annat än 10% köprabatt vid ett tillfälle och födelsedagskort och tidningar. 2019 fick man tydligen ett gosedjur också.
    Vi fick hem ett brev med två kuponger. En på rabatten och en på välkomstgåva som vi ombads hämta i närmsta Kvantum-butik. Det kom tillsammans med barnens klubb-kort. Men ingen har hört talas om det. Otroligt märkligt!
Svar på tråden Fråga om Icas Papricaklubb