• Anonym (Fel eller ej)

    Knullar min Flickväns syster

    Hej, Detta har nu pågått i säkert 4år Men jag är så otroligt kåt på min sambos syster och hon på mig. Hon har en man och två barn men oj vad vi knullar så fort vi får chansen. Vet att det är fel men jag kan inte hjälpa det. Vi har nu varit hos dem på besök i 3 dagar och vi har haft sex varje kväll när alla har gått och lagt sig för natten. Vi har gått ner i källaren där dem har tvättstuga där man kan köra ostört... Och när dem kommer till oss så går vi oftast upp på vinden eller ut till bilen och kör där. 


    Är det fler här som lever på detta sätt eller är det bara vi. 

  • Svar på tråden Knullar min Flickväns syster
  • EnAnonumius
    Anonym (Fel eller ej) skrev 2024-03-10 16:18:14 följande:
    Knullar min Flickväns syster

    Hej, Detta har nu pågått i säkert 4år Men jag är så otroligt kåt på min sambos syster och hon på mig. Hon har en man och två barn men oj vad vi knullar så fort vi får chansen. Vet att det är fel men jag kan inte hjälpa det. Vi har nu varit hos dem på besök i 3 dagar och vi har haft sex varje kväll när alla har gått och lagt sig för natten. Vi har gått ner i källaren där dem har tvättstuga där man kan köra ostört... Och när dem kommer till oss så går vi oftast upp på vinden eller ut till bilen och kör där. 


    Är det fler här som lever på detta sätt eller är det bara vi. 


    "Vet att det är fel men jag kan inte hjälpa det."

    Det där är bara skitsnack från din sida.
    Du kan visst hjälpa det, du har ett medvetande.
    Eller är du en dräglande hjärnlös troglodyt som saknar impulskontroll?
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Jrjjf)

    Hahaha men va!? Fy vad äckligt. Och galet. Hoppas tråden är på låtsas 

  • Anonym (Jrjjf)

    Men det måste den vara. Någon som har tråkigt en söndag bara förmodligen och vill reta lite folk 

  • Anonym (Smuts)

    Riktigt, riktigt stört beteende. Nån gång lär ni åka fast och då är två familjer förstörda. Usch! Med familjemedlemmar som er behöver man inga fiender.

  • Tecum
    Anonym (Jrjjf) skrev 2024-03-10 17:50:23 följande:

    Hahaha men va!? Fy vad äckligt. Och galet. Hoppas tråden är på låtsas 


    Att vara  otrogen i samma hus som sin partner är ett typiskt tema i sexnoveller. Givetvis hade de snart blivit upptäckta om det varit irl. Det räcker ju att partnern varnar till och saknar den andre.
  • Anonym (N)

    Ni är säkert inte ensamma men förhoppningsvis är ni jäkligt få. 

  • Anonym (bättre grammatik)
    Anonym (Fel eller ej) skrev 2024-03-10 16:18:14 följande:
    Knullar min Flickväns syster

    Hej, Detta har nu pågått i säkert 4år Men jag är så otroligt kåt på min sambos syster och hon på mig. Hon har en man och två barn men oj vad vi knullar så fort vi får chansen. Vet att det är fel men jag kan inte hjälpa det. Vi har nu varit hos dem på besök i 3 dagar och vi har haft sex varje kväll när alla har gått och lagt sig för natten. Vi har gått ner i källaren där dem har tvättstuga där man kan köra ostört... Och när dem kommer till oss så går vi oftast upp på vinden eller ut till bilen och kör där. 


    Är det fler här som lever på detta sätt eller är det bara vi. 


    Det var nog det där med tvättstugan som gjorde att historien sprack.
  • Anonym (Arg Karen)

    Kör på ni..
    Jag har hört att det tydligen är okej att vara otrogen så länge man inte berättar för sin partner.
    Så jag hoppas det kommer fram på ett riktigt dåligt sätt, så din tjej kan knulla din bror eller kompis istället för dig.

Svar på tråden Knullar min Flickväns syster