• Anonym (Skit)

    Skit

    Han säger att han älskar mig men han beteer sig som skit mot mig.. 

  • Svar på tråden Skit
  • Anonym (H2O)

    Det är kanske för att du gjort något dumt? Sagt något fel?

  • Anonym (Anonym)

    Det betyder väl att du inte ska tro på fet han säger.

  • Anonym (H2O)

    Vad är vitsen med ett sån här tråd med brist på mer information egentligen? Kan tänka mig att det kanske skrivs då man är ledsen och inte tänker klart, eller så är det oseriöst.

  • Tukt

    Det är det absolut viktigaste verktyget att känna känna av i en relation. Matchar ord och handling. Om inte, så är det ett avgörande fel som inte kommer försvinna av sig självt.

  • Anonym (Herakles)

    Om han behandlar dig som skit så älskar han dig inte.

  • Anonym (H2O)
    Anonym (Herakles) skrev 2024-03-12 09:16:20 följande:

    Om han behandlar dig som skit så älskar han dig inte.


    Vi vet ingenting, så dumt att förutsätta saker. När man älskar någon och blir sårad av någon anledning, så kan man bete sig illa pga.det. Så utan info vet vi ingenting
  • Lynx123
    Anonym (H2O) skrev 2024-03-12 09:31:30 följande:
    Vi vet ingenting, så dumt att förutsätta saker. När man älskar någon och blir sårad av någon anledning, så kan man bete sig illa pga.det. Så utan info vet vi ingenting
    Håller inte med. Om man älskar en person så behandlar man dem inte som skit. Man kan göra slut med dem, prata om problem etc. Men aldrig behandla som skit.
  • Anonym (H2O)
    Lynx123 skrev 2024-03-12 09:50:58 följande:
    Håller inte med. Om man älskar en person så behandlar man dem inte som skit. Man kan göra slut med dem, prata om problem etc. Men aldrig behandla som skit.
    Som sagt vi vet ingenting... Vad är behandla som skit? Arga och frustrerande ord? Hon kanske var otrogen, så det finns två sidor på ett mynt också.
  • Lynx123
    Anonym (H2O) skrev 2024-03-12 09:55:20 följande:
    Som sagt vi vet ingenting... Vad är behandla som skit? Arga och frustrerande ord? Hon kanske var otrogen, så det finns två sidor på ett mynt också.
    Jag tolkar att behandla någon som skit att behandla den personen riktigt illa. Och så gör man bara inte. Om hon var otrogen kan han lämna henne. Behandla som skit gör man bara inte.
Svar på tråden Skit