• Anonym (A)

    STI med kondom?

    Jag och min KK ska åka bort på hotell tre dygn på fredag, hon får följa med på jobbresa. Problemet är följande att hon har som krav att jag kan visa upp blanka tester för könssjukdomar efter att jag varit i relationer och haft sexuellt umgänge med andra kvinnor. Hon går med på allting i sängen i princip, men motsätter sig kraftig analsex men sa att hennes vän gärna har det, så vi hade det nu under helgen. Dock använde vi kondom och hade ingen annan typ av sex. Trots detta vill min kk ändå ha intyg på att jag testat mig innan avresan om hon ska åka med. Hur stor är risken för STI när man använt kondom vid enbart analt samlag och kondomen inte spruckit? Vi ska åka på fredag och kommer inte hinna få svar tänker jag? Tacksam för svar från någon som vet. Obs, gäller alla sjukdomar inte enbart klamydia tex. 

  • Svar på tråden STI med kondom?
  • Anonym (PlayCards)

    Blev lite virrig på det där. Hon vill inte ha kraftig analsex, ändå så hade ni bara det!? Och sen att hennes vän gärna har det? Är hennes vän också en kk? Sen efter att ha haft det, kräva test för nästa gång?

  • Anonym (Suck)
    Anonym (PlayCards) skrev 2024-03-19 21:18:07 följande:

    Blev lite virrig på det där. Hon vill inte ha kraftig analsex, ändå så hade ni bara det!? Och sen att hennes vän gärna har det? Är hennes vän också en kk? Sen efter att ha haft det, kräva test för nästa gång?


    Prova läsa ordentligt......
  • Anonym (Spela roll)

    Vad spelar det för roll? Om hon har som krav att du ska testa dig, så är det hennes krav. Spelar ingen roll vad folk här säger. Hon bestämmer om hon vill följa med dig eller inte.

  • Anonym (F)

    Det är kört för du hinner inte få svar innan fredag ändå.

Svar på tråden STI med kondom?