• Anonym (Wa)

    Vad är grejen med dessa hår i Thailand. BILDERNA

    Kan nån berätta om håret? Är de fejk Eller äkta? är De här deras sätt på lyxiga snygga hårförlängningar?  


    jag fattar inte 

  • Svar på tråden Vad är grejen med dessa hår i Thailand. BILDERNA
  • beli
    Anonym (Wa) skrev 2024-03-21 16:07:09 följande:
    Inte så jättesvårt eller komplicerat. Det är hårförlängningar.
  • Anonym (HmJ)
    beli skrev 2024-03-21 16:45:07 följande:
    Inte så jättesvårt eller komplicerat. Det är hårförlängningar.
    Japp, det är det
  • Anonym (Wa)

    Ja men varför så fula? Måste ju va fejk hår?

  • Tukt
    Anonym (Wa) skrev 2024-03-21 16:58:28 följande:

    Ja men varför så fula? Måste ju va fejk hår?


    Det är väl ganska mycket som är fejk då det gäller skönhet. I Sverige, väst är det enormt långa ögonfransar och plastnaglar. På andra ställen kan det vara andra saker.
  • Anonym (Wa)
    Tukt skrev 2024-03-21 17:09:31 följande:
    Det är väl ganska mycket som är fejk då det gäller skönhet. I Sverige, väst är det enormt långa ögonfransar och plastnaglar. På andra ställen kan det vara andra saker.

    Men det här är alltså Thailands hårförlängningar? 


     

  • Anonym (F)
    Anonym (Wa) skrev 2024-03-21 16:06:50 följande:
    Vad är grejen med dessa hår i Thailand. BILDERNA

    Kan nån berätta om håret? Är de fejk Eller äkta? är De här deras sätt på lyxiga snygga hårförlängningar?  


    jag fattar inte 


    Det är naturligtvis fejk. Tror inte den hårförlängningen klassas som lyxig heller. (Vad gäller hårförlängningar)
  • Tukt
    Anonym (Wa) skrev 2024-03-21 17:11:32 följande:

    Men det här är alltså Thailands hårförlängningar? 


     


    Kan inte svara på om det är just en thailändsk grej. Tycker mig ha sett sådant på bilder från andra världsdelar också. Speciellt på personer med afrikanskt ursprung.
    Men jag är definitivt ingen expert på hårtrender.
  • Anonym (Nicke)
    Tukt skrev 2024-03-21 17:09:31 följande:
    Det är väl ganska mycket som är fejk då det gäller skönhet. I Sverige, väst är det enormt långa ögonfransar och plastnaglar. På andra ställen kan det vara andra saker.
    Jag befinner mig i Spanien och här känns tjejer mer naturliga än i Sverige. Sällan man ser ankläppar, bröstförstorningar, extrema sminkningar och löshår. Dom är mer naturligt vackra och smala. Svårt att låta bli att spana.
Svar på tråden Vad är grejen med dessa hår i Thailand. BILDERNA