• Anonym (CMMG)

    Är det något fel på mig?

    Så kortfattat då sen 2022 har allt gått käpprätt åt helvetet.
    Uppsagd 2022- varit arbetslös större delen av 2023, skuldberget stiger.
    Redan haft skuldsanering  för 10 år sen, tror inte jag får igen.
    Går väl egentligen bara och väntar på meddelande om antingen att dom tar Skatteåterbäringen/ Utmätning/ Tar bilen.
    Förlorat mitt barn mot Soc, ( ingen info djupgående)..

    Så Nu senare som rubriken lyder...:

    Är det nåt fel på mig??
    - Sitter bara hemma, lagt ner all form av dejting online / IRL
    - Väldigt få kompisar, pratar med en mest online via datorspel.
    - Släkt ringer och skickar meddelanden/ messenger, men jag svarar inte.
    Känner mig trött på all form av social kontakt. enda undantag är matbutik och min nuvarande provanställning jag lyckades få tag på i Januari 2024.

  • Svar på tråden Är det något fel på mig?
  • Anonym (Fel?)

    Ja, det verkar vara något fel. Vet dock inte vad. Vad tror du själv är fel?

  • Anonym (Fel?)
    Anonym (Nja) skrev 2024-04-06 18:16:41 följande:

    Du låter lite deppig.


    Man förlorar inte barn och fuckar upp ekonomin två gånger för att man är "lite deppig"?
  • Anonym (CMMG)
    Anonym (Nja) skrev 2024-04-06 18:16:41 följande:

    Du låter lite deppig.


    Allt har slagit hårt, sen att man skiljt sig långt före det och inte hittat någon under dom 4+ åren har inte varit speciellt uppmuntrande heller.
  • Anonym (CMMG)
    Anonym (Fel?) skrev 2024-04-06 18:20:20 följande:
    Man förlorar inte barn och fuckar upp ekonomin två gånger för att man är "lite deppig"?
    1:a Ekonomi strul blev av nonchalans skulle jag säga med ett borttappat nytt kreditkort (no limit) + pin. som uppmärksammades på tok för sent.
    2:a gången var inte beredd på att Putin skulle ta sitt "bitch move" mot Ukraina, därför gick de skit för jobbet jag hade. 
  • Anonym (CMMG)
    Anonym (Fel?) skrev 2024-04-06 18:19:09 följande:

    Ja, det verkar vara något fel. Vet dock inte vad. Vad tror du själv är fel?


    Vågar faktiskt inte gissa, hade jag vetat exakt vad felet var hade jag fixat de vid det här laget eller påbörjat åtminstone.
  • Anonym (Fel?)
    Anonym (CMMG) skrev 2024-04-06 18:25:07 följande:
    1:a Ekonomi strul blev av nonchalans skulle jag säga med ett borttappat nytt kreditkort (no limit) + pin. som uppmärksammades på tok för sent.
    2:a gången var inte beredd på att Putin skulle ta sitt "bitch move" mot Ukraina, därför gick de skit för jobbet jag hade. 
    Men du har väl a-kassa? Eller annan försörjning?
  • Anonym (Fel?)
    Anonym (CMMG) skrev 2024-04-06 18:26:05 följande:
    Vågar faktiskt inte gissa, hade jag vetat exakt vad felet var hade jag fixat de vid det här laget eller påbörjat åtminstone.
    Ok, va konstigt. Tänker att man själv ofta har en känsla för sina brister och problematik.
  • Anonym (CMMG)
    Anonym (Fel?) skrev 2024-04-06 18:28:45 följande:
    Men du har väl a-kassa? Eller annan försörjning?
    A-kassa räcker ju inte så långt, även om jag drog ner på mat så barn behöver ju mat och kläder hela tiden, mat har ju inte varit piss billigt på sistone..
    bensin har varit en plåga att fylla bilen med..
  • Anonym (Fel?)
    Anonym (CMMG) skrev 2024-04-06 18:44:42 följande:
    A-kassa räcker ju inte så långt, även om jag drog ner på mat så barn behöver ju mat och kläder hela tiden, mat har ju inte varit piss billigt på sistone..
    bensin har varit en plåga att fylla bilen med..
    Då får man justera sina utgifter. De allra flesta hamnar ju inte i ekonomisk kollaps för att man lever på a-kassa. Än mindre två gånger. Men toppen att du arbetar. Det är ju det viktigaste.
Svar på tråden Är det något fel på mig?