• Anonym (Eh)

    Jag vill flytta!!!

    Så du ska flytta från de barn du har fått på senare år för att vara nära dina äldre...? Du fattar inte att dina barn kan känna sig övergivna då? Yngre barn har ofta svårare med att bli lämnade, dina äldre är redan vana vid situationen. Kan du inte bo lite mitt emellan? Låter i vilket fall självklart att avsluta relationen som du har nu.

  • Anonym (Eh)
    Anonym (M) skrev 2024-04-27 12:39:50 följande:
    Var skriver TS att hon vill skiljas?
    Vill och vill, det verkar inte som att resten av familjen är med på flyttplanerna iaf! Då är skilsmässa det naturliga, eller ska de vara gifta på distans...?
  • Anonym (Eh)
    Anonym (Hjälp) skrev 2024-04-28 17:48:36 följande:
    Jag kanske var otydlig i min text utifrån det svaret du hett mig.
    Min tanke har aldrig varit att lämna något barn.
    Jag vill leva med min make och tillsammans med barnen som vi gör nu, jag vill endast flytta härifrån då jag upplever att hans familj orsakat oss rätt mycket sorg och onödig dramatik. (Hans familj= min svärfamilj)
    En tanke jag hade var att flytta närmre mina äldsta barns pappa om vi nu ändå ska flytta för då är det enklare för de äldre barnen att besöka honom när de vill.
    Den nya orten är ca 1h bort så det är inte så att vi flyttar från svärfamiljen och aldrig kommer ses pga avståndet.
    Men resten av familjen kan tänka sig det? För isf är det bara att flytta skulle jag säga!
Svar på tråden Jag vill flytta!!!