• Sweet rock N roll

    rock a doodle, någon som vet??

    Hade en favoritfilm när jag var liten som heter "rock a doodle".
    Den är otecknad i början men blir sedan tecknad om en tupp som med hjälp av sitt galande får solen att gå upp. Någon som vet vart man han hitta att köpa denna film? Helst på svenska då det är den jag är uppväxt med.

  • Svar på tråden rock a doodle, någon som vet??
  • Sweet rock N roll

    Har sökt på alla de sidorna men hittar tyvärr inte filmen :( Tack ändå.

  • Mika86

    Kollade på brafilm o boxman men ingen hade den.
    Om inte annat så kanske ni kan ladda ner den??
    Kan inte komma på fler ställe nämnligen.

    Lycka till

  • Azzurro

    Är det inte den som Jerry Williams gör rösten till??? Kanske går att söka genom det? Ibland finns det ju sidor som inte gör annat än ägnar sig åt vad vissa artister gjort.. Jag kommer ihåg filmen vagt

  • Sweet rock N roll

    Azzuro: Exakt den filmen är det, så du menar att jag ska söka via hans namn ist för filmens? Testar det!

  • Sweet rock N roll

    Ne jag hittar ingenting, kanske är jag som är dålig på att leta men nu tycker jag verkligen att jag har sökt över allt :S

  • Sweet rock N roll

    Mika: Den finns inte ens för nerladdning tyvärr, verkar som om filmen har försvunnit från planeten!

  • Azzurro

    Jag hittar en del ställen där den finns till salu på dvd tror jag men det är i amerikas förenta stater tror jag

    vet ju inte om det är den där jerry är med då ju

  • Sweet rock N roll

    Azzuro: Ne det roligaste vore ju att ha den på svenska; vart hittade du dom?

  • Azzurro

    jag letade igenom allt jag hittade när jag googlade på rock a doodle.. och där var något då om man kunde beställa den.. fast som sagt vet ju inte om svenskt tal var med där. fast jag har varit med om filmer som kommer ifrån ryssland där svenskt tal och text varit med...

Svar på tråden rock a doodle, någon som vet??