• Mammatilltretroll

    vilken babysitter rekommenderar Du?

    Tänkte köpa en babysitter innan lillan kommer och undrar, vilken Babysitter rekommenderar du och varför just den?

  • Svar på tråden vilken babysitter rekommenderar Du?
  • miriel

    Jag gillar våran gamla ståltrådsvariant (en femma på loppis å sen sydde jag nytt tyg). Det är himla bra gung (bebisen kan få igång den själv) vi har använt den jättemycket till båda barnen!

  • lupus

    Vi har babybjörns babysitter och är jättenöjda med den.

  • Miss Daisy

    Jag rekommenderar att ha barnen liggande på golvet och träna. Har funkar jätte bra med båda mina.

  • LottaRos

    Vi har haft Pozy babysitter! Den har oxå fullt ligläge o en massa olika lägen på vägen upp till sittande, har bra gung o är stadig o rejäl. den är nog billigare än Babybjörn dessutom!

  • Monica H

    Den vi köppte, köpte vi i år ock den fick bäst i test.
    Lätt att tvätta tyget med som är jättebra kvallite.
    Har bild i galleriet på vår.
    Jag har sett sådana på blocket.se.
    Där tånker jag sälja våran.

  • Stora

    BabyBjörns den är stabil inte så mycket "ofrivilligt" gung. Rejäl o går att använda länge även utan själva "selen".

  • toscan

    Vi var också jättenöjda med vår BabyBjörn. Den kostar visserligen endel(ny) men det är det helt klart värt!
    En vän till mig försökte var lite "ekonomisk" o köpte en billig variant(minns inte märket). Det ångrade hon enormt mycket!

  • antefa

    Nalle puh babysitter från hauck..Inte världens billigaste(ca 900) men det är bättre att köpa rejält och sen spara det till nästa barn.

  • Frida76

    Har en BabyBjörn som vi är mycket nöjda med. Kan tillägga att den fått "bäst i test" av några olika tidningar.

  • Engeln

    Det är bar att barnet får ligga å spralla på golvet men en babysitter kan va bra för dom blir less på att bara ligga jämt. Åtminstone vart min tös det.
    Det jag tycker är bra men den jag har är att det finns flera lägen.
    Hon kan även ligga i den vilket var bra när hon hade en period när hon inte ville somna och iom att det inte är bra att sitta i den så länge (antar att det är max 20 min som med bilbarnstolen i början) så kan det vara bra att kunna lägga ner barnet i ligg läge.
    Benen är oxo rundade (som på en gungstol)så man kan sitta med en fossing och gunga titta på bilden nedan, det är relaxen jag har. Den är helt outstanding Du kan säkert hitta en liknande begagnat billigt.

  • Duttelina

    Har en baby björn och den är super! Använder den oftast om jag måste göra ngt tex laga mat, duscha eller dammsuga och lillan inte ska rulla iväg Annars funkar naturligtvis golvet fint!

  • Gulletuss

    Kollade just på babybjörns sida och kunde (som vanligt) inte hitta några priser!!!! Hur mycket kostar en babybjörn 1-2-3?

  • Mammatilltretroll

    Tack för alla tips tjejer!

    Eftersom BabyBjörns var mest poppis så har ni nu köpt en Babybjörn 1-2-3 begagnat, fast de hade aldrig använt den eftersom deras lilla inte gillade att sitta i den..

    Så vi fick den för 500 kr.
    Nypris runt 900 kr tror jag..

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden vilken babysitter rekommenderar Du?