• Chaia

    Hey Jude! Del 5

    Då var det dags att börja på en ny tråd. Välkommen! Cool

    "hej vi är judar och glada och tycker om varandra. här pratar vi (nästan) bara om roliga saker, folk som pratar om skräp kan gå någon annanstans herrå!"
    (marcink)
    Oh you dark one - Eternal outsider - Caught in the spider's web you've spun
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-02 16:24:30:
    Många Hey Jude-bebisar är på väg!

    New York brud, bf 14 april
    Labilina, bf 28 april
    Tili, bf 9 augusti
    kidA, bf 20 augusti
    Hattifnatt, bf 20 oktober
    Chaia, bf 1 november

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-18 11:36:37:
    En lite uppdaterad lista. Önskar alla med bebisplaner lycka till!

    New York brud, bf 14 april
    Labilina, bf 28 april
    Tili, bf 9 augusti
    kidA, bf 20 augusti
    Chaia, bf 1 november

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-26 08:47:57:
    Nya tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-256/m19945169.html
  • Svar på tråden Hey Jude! Del 5
  • Kiralves

    gripewater hjälpte oss också med tvillingarna, en kompis från göteborg skickade till oss, och så skickade Pauls mamma från IOM

  • Kiralves

    Godmorgon tråden...har precis kommit upp för ca 15 minuter sedan...livet som slapp hemmafru...
    nu ska jag koka gröt till mina barn och sedan måste jag börja städa, svärmor som är i antågande.

    idag ska jag ha min första körlektion sedan i december då jag var för gravid och tog en pause....hur kommer detta gå...kommer nog itne ihåg en enda växel

  • Hattifnatt

    Tittar in för att se om Nyb och Labilina har anmält sin närvaro tråden i dag

    Dags att fixa till en ny tråd igen också, som Labilina noterade.
    Någon?

  • Chaia

    Ja, hur mår ni Nyb och Labilina??


    Oh you dark one - Eternal outsider - Caught in the spider's web you've spun
  • En helt vanlig mamma

    God Morgon pa er...

    Jag anmaler mig narvarande och darmed fortf. hoggravid Dessutom lite illamaende igen, men det kommer ju och gar som det vill verkar det som...Kanner aven av min balansrubbning vilket gor mig GAAAALEN!! Jag hatar att vara fumlig och kanns som om huvudet ar fyllt med bomull, orkar ingenting...

    Idag fick min alskade man veta att han fatt en ny position pa jobbet, vilket innebar hogre lon ( ;-D ) men givetvis annu mer arbete, sa nu lar jag val inte se honom sa mkt det namaste aret. Jag ar glad for hans skull da han har kant sig understimulerad pa arbetet, men timingen var ju inte den basta...Men, men sa ar det ju, man kan inte fa allt??

    Sa, Labilina, var ar du??

  • marcink

    nyb: vad jobbar din man med, om man får fråga? tror säkert jag hört det tidigare, men jag är gammal och glömsk...

  • Chaia
    nyb: Jag lider med dig. Yrsel och illamående är hemskt. izabelle32: Åh, vilka små godingar!
    Oh you dark one - Eternal outsider - Caught in the spider's web you've spun
  • Hattifnatt

    www.familjeliv.se/Forum-11-256/m19945169.html

    Jag har Tagit Mitt Ansvar

    (under medlemsgrupper/samhälle, precis som denna tråden är grupperad)

    Nyb: hej hej *vinkar sympatiskt* Så plågsamt att din yrsel återkommit lite, det är så oerhört kämpigt, jag vet....Kul att maken avancerat på jobbet, även om det kan vara jobbigt med nya arbestuppgiofter när man har en nyförlöst hustru och baby att omhulda i hemmet.

    Jobba lite, men först kolla bilder hos Izabelle!

  • ellinorsmama

    Men nu är det kanske någon som har fått barn!
    N.Y. har inte varit här i dag, inte Labi heller.

  • marcink

    ellinorsmamma: vi har bytt trad!

    chaia: lagg in det i beskrivningen, ar du snall?

Svar på tråden Hey Jude! Del 5