• Tino81

    Stulna Fälgar

    Hej!
    Skulle behöva hjälp av er på detta hjälp att hålla ögonen öppna.
    Är ägare av Beastmaster Saaben och hade olyckligtvis inbrott i garaget och fälgarna blev stulna. Dessa fälgar ska endast passa på denna bil och är värda mycket pengar. Så om ni stöter på dom på ex Blocket lr liknande skulle jag uppskatta om ni ville tipsa mig om det.
    Bifogar bilder på bilen och fälgarna

    [img]www.gatbilar.se/cars/4_4566fd37040aa.jpg[/img]

    tänk på att centrumet är svart

    [img]www.abbozzo.se/bilder/480-2006/S2-lanze.jpg[/img]

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-26 17:24:29:
    trodde man kunde lägga in bilder, men icke.. men ni kan ju använda länkarna för att själva kolla..
    mvh Tino

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-27 22:03:19:
    bilder finns nu på min sida och under mina bilder ! Håll utkik !

  • Svar på tråden Stulna Fälgar
  • Anders80

    Länkarna verkar inte funka så lägg in bilder i ditt galleri istället (kan du också skriva i din presentation om att de ska hålla koll efter fälgarna också)

  • SuperMicke

    Jag kan passa på att tipsa om en rätt färsk bilsida, gör ett inlägg där också. Kanske nån som sett/hört nåt där.
    www.sportbil.net/

  • cruZZe

    Tjena Tino81. Trist det där. Antar att du har lagt in tråd på zatzy och rejsa.nu mm? SKa iaf hålla ögonen lite öppna. Vad heter fälgen och vad är måtten? Är det centrum nav på dem?

  • perran

    Hoppas du hittar dem, fick mina fälgar till v70'n stulna för ett tag sen. Surt som fan. Hittar du de som nallade dina fälgar kan du ju passa på att göra heldubbade vinterdäck av dem.

  • Tino81

    Ja det är riktgit surt, fick inte ens ut hälften av värdet från Folksam, ska byta bolag för sämre finns inte. Man ska inte snacka skit men "they suck" ! Men nu är det bråttom för snart vankas det Elmia. Risken är stor att fälgarna blir liggandes nånstans eller att dom hamnar utomlands. Har lagt ut på dom flesta största forumen såsom zatzy så folk håller utkik. Polisen försökte säkra fingeravtryck men gick bet.

Svar på tråden Stulna Fälgar