• Nisses lada brinner

    Adopterar du bort barnet om det får rött hår?

    Angående folk som är lite skraj för att få en kotte med den vackra färgen RÖD!!


    Be the best or die like the rest
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Adopterar du bort barnet om det får rött hår?
  • Nazeeya
    helenagbg skrev 2007-02-27 18:03:37 följande:
    nazeeya: Jag har läntge funderat på att adoptera ngn lite äldre. Gärna från en tråkig uppväxt kanske ngn som har haft många ägare... Vill du?? annars går det bra för mig med en hund.
    ja, gärna! men bara om du lovar att färga mitt hår?!
  • Jontes mamma

    Min sambo har rött hår, så mina framtida barn får gärna ha rött hår. Tycker det bara är gulligt på barn.

  • Peppa

    EN helt ärlig kommentar.

    Jag är lite rädd för riktiga rödtottar efter att ha blivit skrämd som liten av ett barnprogram (för äldre barn), har aldrig riktigt kommit bort från obehaget.

    Fobi??

  • Peppa

    EN helt ärlig kommentar.

    Jag är lite rädd för riktiga rödtottar efter att ha blivit skrämd som liten av ett barnprogram (för äldre barn), har aldrig riktigt kommit bort från obehaget.

    Fobi??

  • ChicoChica

    Min dotter har GULD rött hår och det är så JÄVLA fint!!!
    Ville i ärlighetens namn inte ha rött hår på mina barn och trodde verligen inte att jag kunde få det. Min son är jättemörk och min dotter jätteljus.. Jätteskumt..

    Nu ÄLSKAR jag hennes hår! Hon har bara liiite med det är sååå... ja herregud jag är kär i hennes hår. Världens finsate mjukaste röda guld hår! =)

  • cid

    Självklart!
    Jag letar fribilt, men det är inte någon som vill ha min son, inte ens mot betalning...

  • sessanrosa

    nr 5 he he he min son hade rött hår när han föddes FAKTISKT

  • Isak och Emmas mamma

    Tycker att rött hår är det snyggaste som finns.

  • evita

    jag trodde och hoppades att oliver skulle vara röhårig, men älskar honom lika mycket som blond... får se med nummer 2 här...

  • lurksmulan
    LyckaJones: Jo framgångsrik är han, men också fulast i världen!
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • lurksmulan
    LyckaJones: Ha ha ha! När Laban var liten sa min låtsaspappa att han liknade Jörgen Jönsson bara för att retas, och det var den elakaste kommentar jag någonsin hört!
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • kevlarsoul

    Jag stod i valet och kvalet då min son föddes med läskigt rött hår. Som tur var var det bara tillfälligt. Nu är han en riktig lintott, Tack och lov..

  • Eellllaa

    Jag har mörkrött hår och jag VILL att mina barn också ska få det. Jag känner mig speciell. Alla andra har ju antingen ljust eller mörkt hår och ser inte unika ut. Jag får jämt så mycket komplimanger om mitt utseende, särskilt håret.

    Det är till och med så att jag blivit lite osäker på ifall jag vill ha barn med min sambo då han har brunt hår och jag tror inte att det finns några röda gener i hans släkt och då verkar det vara väldigt liten chans att barnen får rött hår Rynkar på näsan 

Svar på tråden Adopterar du bort barnet om det får rött hår?