• Rulltrappa

    klä sig snyggt och praktiskt

    hur löser ni den ekvationen? ska man springa efter ungar hela dagen måste ju kläderna fylla en viss funktion, men man vill ju inte se ut som white trash på ricki lake heller. :)

    själv gillar jag kortärmade skjortklänningar. tar långärmad topp och leggings under. :)

  • Svar på tråden klä sig snyggt och praktiskt
  • 02 05

    Min son är 6 veckor så jag kommer för det första inte i några av mina byxor än.. min uniform har blivit svart eller brun ammningstop med lång eller kort ärm, till det mina svarta mamma-manchester byxor o om jag har tid o anledning att anstränga mig mer: skjortklänning eller omlottklänning över, o bälten som detalj.. ska bli skönt när sommarn kommer o man inte behöver ha så många lager på sig ^^

  • LostInLiam

    Ja jag älskar också dom där sköna klänningarna som är nu!

    Dom där goa omlottklänningarna går bra över favvojeansen också

  • princess of woolfs

    Tunikor tycker jag är bra! Löst sittande byxor eller jeans för min del, eftersom jag är för bred för tights. Amningströjor eller vanliga toppar..Finns mkt snyggt nu..

  • Rulltrappa

    nu vet jag iaf vad man INTE ska ha. klädde mig påskfin i en knälång, halvsnäv jeanskjol. det gick knappt att gå i trappor med den. :(

  • LostInLiam

    Ja om man ska flika in vad man INTE ska ha på sig så är låga stuprörsjeans med minimal stretch i inget för lekparken! Haha...

Svar på tråden klä sig snyggt och praktiskt