• spiritsinlove

    Kåthet under graviditet ?

    Efter en diskussion kring detta ämne, undrar jag nu hur det ser ut. Förändrades din kåthet under graviditeten?


    - alla stavfel är medvetna -
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kåthet under graviditet ?
  • Kajak

    hihi...

    förra gravidtet räckte det med att sambon peta på mig så skulle jag bli blöt DIREKT.. tja nästan direkt..

    men idag fick han peta ett par ggr så jag blir blöt snabbt...

    Jaa,, så han får jobba på lite...

  • Findus storasyster

    Mådde illa bara av tanken i början nu har vi haft det 2ggr sen jag blev gravid 5 jan. :( hoppas det blir bättre min man börjar bli lite frustrerad :)

  • adrenalin

    det är inte mycket sånt just nu kan jag säga! inte förra graviditeten heller.
    jag hatar hur man liksom rapar och pyser och låter när man anstränger sig lite


    burriburr.wordpress.com - läs bloggen, den handlar om saker du gillar! :)
  • Ingy

    Första 3 mån spydde jag hela tiden så var det inte aktuellt men efter det så skulle jag säga mer än vanligt fram till sista månaden då jag var stor som ett hus

  • emmabebis

    Jag å min kille har haft sex minst 2 gr om dagen sen vi plussade. Nu är jag i v 32... börjar känna sig lite klumpig men det går =)

  • Mållan 1

    har haft som vanligt... alltså rätt ofta... var å varannan dag sen ja blev gravid... är i v.40 nu :) visst kan man känna sej lite klumpig... men de gå... vill man så kan man *ler*


    2 dagar kvar till bf! :)
  • tösmamma

    väntar mitt 4:de barn och under alla graviditeter känt mer lust än annars..så det är väl hormonerna....

  • Ögonljus

    sambon påstår att vi har bäst sex nu än vi har haft ågon gång annars. Säger väl ett och annat antar jag

  • JennySpindel

    Jag hade grymt mycket sexlust, men tyvärr var sambon denna, att han vägrade ha sex med mig så länge barnet fanns i magen....

  • Dumlekola82

    Galet glad i sex nu.. Är i v24. Mannen hänger knappt med. Vaknar mitt i nätterna och är sugen

  • sodervallj

    Ökad, fasst lusten var stor redan innan =) Men så här i slutet så blir det lite jobbigt och klumpigt, men i alla fall varannan dag! =)

  • Svangren

    Jag är aldrig intresserad i början eller i slutet av en graviditet. Jag mår inge dåligt eller så, men ändå är jag inte sugen. Men i mitten så är jag överkåt (vecka 15-35). Så har det iallafall varit dom två förra graviditeterna. Vi får se om det blir lika nu.

Svar på tråden Kåthet under graviditet ?