• Anonym (kan inte)

    är det bara jag som inte kan rida?

    Usch, jag tycker det är så jobbigt och känner mig som ett gammalt troll.
    Jag kan inte rida min sambo när vi har sex för jag får typ efter 30 sekunder as ont i benen och värsta mjölksyran, det är skitjobbigt och försöker då istället hålla händerna på sänggavlen och dra mig fram och tillbaka, men det duger inte lika bra :/ Känner mig såå dålig, min kille tror liksom att alla andra tjejer kan, att alla hans kompisars tjejer suger av som drottningar och rider bara, noja det känns så iaf.
    Då blir det oftast missonären tillslut och hur kul känns det?
    Jag försöker verkligen för att se han lite glad, och nää jag tycker inte det är så jäkla underbart att suga kuk, det känns konstigt jag biter honom med jämna mellanrom och klöks om den går för långt.
    Usch är jag verkligen ensam?? är alla andra som robotsbarbies??

    :(

  • Svar på tråden är det bara jag som inte kan rida?
  • Anonym (aj!)

    Jag gillar inte att rida. Visst,,,jag gör det när killen tjatar om det, men jag får som många mjölksyra i benen, kan få rejäla skakningar i benen om jag försöker mej på att göra som de i porrfilmer när de halvstår. Hur f*n bär de sej åt??Det ser så proffsigt ut. Sen får jag ont för killens penis är för lång. Den kommer alltid in för långt i stundens hetta. Jag får ägna tid åt att se till så den inte ska komma för långt in, hur kul är det?
    Nej bakifrån är inte min melodi, men däremot suger jag som en gudinna

  • Anonym (aj!)

    menar naturligtvis att RIDA inte är min grej,sa fel bakifrån, det är ju det bästa jag vet!

  • Anonym (Kör)
    Anonym skrev 2007-04-27 18:59:41 följande:

    Jag hatar att rida för mina bröst rör sig så mycket, jag känner mig som en gammal tant med hängbröst 


    Är det många som funderar över det är det inte bara att köra på 
  • Anonym (sexy)

    Min tjej hade svårt att rida längre stunder hon fick ont i benen...
    Men det löste vi genom att jag juckade emot när hon red

  • Anonym (Gör det som känns bekvämt)

    Frugan å jag brukar köra omvänd missionär vilken inte är helt olik att rida men mycket mer intimt... Hon kan bestämma takten, hångla hur mycket vi vill samtidigt och säga snuskiga kåt ord i örat på varandra... Sitta å studsa upp och ner måste vara riktigt jobbigt.

  • Anonym (Idioti)
    Anonym (Tar..) skrev 2007-06-26 18:45:15 följande:

    Tjockisen:

    Jag har inga som helst problem att bara ta emot. Jag kan inte komma av penetrering och eftersom min kille alltid kommer, så tycker jag inte det är mer än rätt att han ska ge och jag bara ta emot...

    När han ger är det skönt, men när jag ska "hålla i tyglarna är det inte skönt nånstans.. Så vi forstätter som vi gör.

    Sen är det klart att jag sticker in en avsugning då o då. Särskilt uppskattat är det i bilen, när han kör.. ;)

    Då utan mitt barn närvarande givetvis...


    Kul att veta att jag kanske har mina barn i bilen framför er. Finns en anledning till att man inte ska hålla på med sånt i bilen. Nuförtiden får man ju inte ens hanen mobil i handen något jag förstår väldigt väl.
  • Anonym (Växelspak)
    Anonym (Idioti) skrev 2019-07-27 00:20:04 följande:

    Kul att veta att jag kanske har mina barn i bilen framför er. Finns en anledning till att man inte ska hålla på med sånt i bilen. Nuförtiden får man ju inte ens hanen mobil i handen något jag förstår väldigt väl.


    Inlägget är 12 år gammalt...men nu är det förmodligen inte så att hon kör medans hon suger av sin man, utan åker med, och han som kör.

    Och till skillnad när man textar på telefonen så kan man ögonen på vägen medans frugan snaskar på kotten...
  • Anonym (Kör)
    Anonym (Gör det som känns bekvämt) skrev 2019-07-27 00:03:59 följande:

    Frugan å jag brukar köra omvänd missionär vilken inte är helt olik att rida men mycket mer intimt... Hon kan bestämma takten, hångla hur mycket vi vill samtidigt och säga snuskiga kåt ord i örat på varandra... Sitta å studsa upp och ner måste vara riktigt jobbigt.


    Är det mysigt
  • Anonym (Kör)
    Anonym (Gör det som känns bekvämt) skrev 2019-07-27 00:03:59 följande:

    Frugan å jag brukar köra omvänd missionär vilken inte är helt olik att rida men mycket mer intimt... Hon kan bestämma takten, hångla hur mycket vi vill samtidigt och säga snuskiga kåt ord i örat på varandra... Sitta å studsa upp och ner måste vara riktigt jobbigt.


    Är det mysigt
  • Man343

    Ska det funka bra att rida, eller kanske mer korrekt att tjejen ligger ovanpå, så måste hun jobba med höfterna för att det ska bli bra.

    Att röra hela kroppen upp och ner blir snabbt jobbigt, men ligger hon framåtböjd och typ juckar med höften, blir det grymt skönt.

    Lite svårt att förklara, men hoppas det framgår hur jag menar.

  • Anonym (Kör)
    Anonym (kan inte) skrev 2007-04-27 18:41:04 följande:

    :/ Känner mig såå dålig, min kille tror liksom att alla andra tjejer kan, att alla hans kompisars tjejer suger av som drottningar

    :(


    Är det ganska vanligt att kvinnor oroar sig över sin prestation I sängen?
  • lindeerik

    Man kan ju rida på olika sätt. Oftast när min fru rider mig så håller jag uppe henne efter ett tag. Det blir lite jobbigt i armarna men det är det värt. Hon sitter då typ i luften med knäna i sängen och jag knullar henne. Annars ibland hjälper jag till att lyfta henne upp o ner eller drar henne fram o tillbaka. Finns ju många sätt. Han behöver ju inte ligga stel som en pinne. Min fru varken suger eller tar analt nåt jag gärna vill, men det går bra ändå.

Svar på tråden är det bara jag som inte kan rida?