• AbsoluteCilla

    Vi som älskar barnkläder med döskallar!





    Här tipsar vi varann om döskallekläder mm!

     


  • Svar på tråden Vi som älskar barnkläder med döskallar!
  • AbsoluteCilla
    Fru Indosaurie skrev 2007-05-09 00:55:55 följande:
    Jo det är klart, nya i plast då, för kläderna har inte lapp. men me&is säljare får inte sälja på tradera..Men jag förstår din poäng.Vad jag menade var bara att det är lättare att köpa saker som finns i affär nu än att behöva jaga runt på exempelvis tradera.
    ja självklart är de det!
  • AbsoluteCilla

    är förövrigt så ledsen köpte et par super coola skor åt min son och så var dom precis lite försmå finns under "döskallar" dom är så söta!!!

  • zcorpan87

    Ante mig att det var DU som startat denne tråd! =) HA HA HA!!!!


    ...::: * Charlie 2006-12-20 * :::...
  • AbsoluteCilla
    zcorpan87 skrev 2007-05-09 01:48:01 följande:
    Ante mig att det var DU som startat denne tråd! =) HA HA HA!!!!
    haha du är så rolig du!!! ska köpa massa döskalle kläder åt charlie så han oxå blir en cool kille, inge nalle puh inte
  • lij

    Spana in döskallefiltarna på Dunnis, hur coola som helst Även fina pirat t-shirts och tröjor!

  • Trej

    Skytten75: Köpte en rosa dödskalleklänning på H&M idag! Kostade väl ca 98 kr, jag tyckte den var både gullig och lite tuff!

  • mama80

    Vi hade marknad här i helgen med ett helt stånd med scarfsar och dylikt med en massa döskallar. Så håll utkik efter marknader

  • Skytten75

    Trej: Har du någon bild på den? I vilka strl fanns den i?

  • Trej

    Skytten75: skall se om jag kan ordna bild tills i morgon... Fanns i strl 50-80 (tror jag), på babyavd, var det i alla fall!

  • Trej

    Skytten75: Har nu äntligen fotat klänningen! Men kan inte lägga in den då den är förstor . Skall se om jag kan lösa det i morgon, är lite för trött just nu! Men den som väntar på ngt gott.... !

  • Skytten75

    Trej: Det är ok. Vi har ingen H&M i Mölndal isåfall om jag gillar klänningen får jag bege mig in till stan (GBG).

  • revik

    Indiska ska sluta sälja barnkläder. Tydligen. Köpte en hel hop med härliga t-shirts där billigt med olika typer av dödskallemotiv... En del glittriga saker, men dottern älskar dem!

  • Pumpkin79

    Kanske kan vara läge för mig att tipsa om världens roligaste sida för er som gillar att provocera/roa  med era/bebisens kläder.

    www.tshirthell.com

    Har köpt tröjor både till mig, min man och vår dotter där. Det mesta är hur roligt som helst, en del är så grovt att man får kväljningar.

    Dottern fick en tshirt med texten "pooping in progress" med en "bajsmätare"

  • peterpeterpeter123456

    Hej Jag skulle kunna ta hem olika saker med döskalle motiv på, kläder, klockor, smycken och Whiskey glas. finns säker mer :) Peter seth erik öhman heter jag på facebook, kontakta mig där :)

Svar på tråden Vi som älskar barnkläder med döskallar!