• Fjärilsvingar

    Vad skulle ni änglaföräldrar tycka om att få en...

    Vad skulle ni änglaföräldrar tycka om att få en familjering? En såndär som är platt och som det står barnens namn på, oh då menar jag alla barnen, de som lever och de i himlen.

  • Svar på tråden Vad skulle ni änglaföräldrar tycka om att få en...
  • Mael

    Jättevackra! Jag hade blivit jätteglad om jag fått en sådan av en vän.

    Jag fick en ring av min man när vi förlorade Filip. Den är i vitt guld och det är graverat Filip fyra gånger på den. Den är jättevacker ihop med förlovnings-och vigselringarna.

    Fick också ett halsband av min kusin med tre hjärtan i olika storlekar som symboliserar mig, maken och Filip. Filip hjärtat är så pass litet att det kan smita igenom de andra två och det  är som om Filip springer och busar mellan mamma och pappa. Jag tar det aldrig av mig. Det finns på bild i mitt galleri.


    - The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
  • Hellen68

    Otroligt vackra smycken. Jag skulle önska att någon när och kär gav mej en sådan -

  • jagäraf

    Oj en så fin ring! Vore härligt att ha alla fem syskonens namn på ett och samma ställe när de nu aldrig kommer att få vara det i verkligheten.

    AF mamma till ängeln Elias

  • Fjärilsvingar
    jagäraf skrev 2007-05-23 20:12:15 följande:
    Oj en så fin ring! Vore härligt att ha alla fem syskonens namn på ett och samma ställe när de nu aldrig kommer att få vara det i verkligheten.AF mamma till ängeln Elias
    Så tänkte jag att min vän kanske reagerar också. Det är ju deras barn fasten det inte finns hoss oss längre.
  • jagäraf

    Jag har kollat upp priset på ringen: 3995:-, komplett med alla namn. Ganska mycket pengar... Men något att fundera över helt klart och hade jag en vän som ville ge mig en sådan ring så skulle jag bli mycket glad (och inte pga priset på något sätt utan tanken).

  • Lilla Mjau

    Mycket fint! :)


    - Mycket kan man köpa men ingen kan köpa livet - Tomas Di Leva
  • humma

    Den var jättefin!
    Jag fick ett armband av röd silkestråd, på den är det knutet en silver ring/bricka för varje barn vi har.
    E´s är störst, lilla änglasonen Viggos mellan och så vår mirakeltjej´s är minst! Efter varje namn så är det också ingraverat ett litet hjärta. Underbart!!

  • humma

    Glömde
    Känns ibland lite extra bra att använda det, imorgon blir familjens lillebror, vår Viggo två år! Eller skulle ha blivit...
    Tänk så lite man vet om livet....

Svar på tråden Vad skulle ni änglaföräldrar tycka om att få en...