• Melami

    Extra ob pingst?

    Jag bara tänkte höra om någon vet om det är något extra ob nu i helgen eftersom det e pingst? Jag tillhör handel.


    - Mamma till världens finaste hårdrockssessa född 060108 o bebbe i magen BF Okt -
  • Svar på tråden Extra ob pingst?
  • giftgrodan

    pingst är storhelg inom kommunal i alla fall, så det kan det säkert vara inom handel också. Finns inte bestämmelseran på nätet någonstans?

  • Melami

    Inte en aning, sitter o letar. Vet att annandag pingst e vanlig dag iallafall eftersom den bytades mot den 6 juni


    - Mamma till världens finaste hårdrockssessa född 060108 o bebbe i magen BF Okt -
  • fanny20

    ob som vanlig helg. Det är ingen röd dag på lördag alltså är det 100% ob efter kl 12.00 samt 100% hela söndagen. Annandag pingst är också en vanlig dag så det blir inget extra förrutom vanlig helg.

  • Melami

    Vi har helgob från kl.6 på lördag o inte 12 iallafall.


    - Mamma till världens finaste hårdrockssessa född 060108 o bebbe i magen BF Okt -
  • fanny20

    innom handels?? finns ju olika avtal men inom detaljhandeln är det inget extra.


    Melami skrev 2007-05-24 17:03:22 följande:
    Vi har helgob från kl.6 på lördag o inte 12 iallafall.
    Pumpkin skrev 2007-05-24 18:44:18 följande:
    Vi får storhelgs-OB från och med 18.00 imorgon...
  • Melami

    Fick precis veta att vi har storhelgs ob hela helgen


    Jag tillhör HTF fast inte detaljhandel.


    - Mamma till världens finaste hårdrockssessa född 060108 o bebbe i magen BF Okt -
Svar på tråden Extra ob pingst?