• Svar på tråden Det får bara inte hända!
  • JohannaJ

    Det är så fruktansvärt hemskt men mycket vanligare än man tror. Starkt av dom att orka berätta sin historia.

  • tindra 2006

    Hur kan nåt sånt här få hända???Jag säger bara fy f*n...skickar många och stora kramar till er...


    Madde,mamma till ängeln Nicklas och tre jordbarn
  • lamagirl

    fyy va hemskt.
    Sänder massa kramizar
    Stolt Mamma
    Till Ängel Michaela
    Och 3 Jordbarn.

  • vico74

    Läste oxå deras berättelse, den är så fruktansvärd. Tyvärr fungerar den svenska sjukvården så här i bland och alldeles för ofta. Ren nonchalans och ovilja.
    Vi tror att vi har så bra mödra- och sjukvård i Sverige men vi är många som vet att så inte är fallet.

  • Grönsiska

    Vad fruktansvärt vidrigt! Så dålig koll får inte läkarna ha.

  • Liv 1

    Men herregud!!! Sänder de stackars föräldrarna en sorgsen och djupt beklagande kram! Så fullkommligt vansinnigt av sjukvården!

  • fixarmamma

    Det är inte klokt som det går till fy skam till den svenska sjukvården jag skäms ibland så över att berätta att jag själv arbetar på sjukhus för som det går till innanför kulisserna med älskar att arbeta me människor men inte under dessa villkor

  • englabella

    Världens varmaste kramar till mamma och pappa och storebror!

    Blir så ledsen! Och arg! Hur kan sånt här få hända om och om igen! Det är alldeles för ofta barn får sätta livet till för att den svenska vårdapparaten tror sig veta och kunna allt! Nonchalans och ignorans verkar vara ledorden. Fy f*n!

  • IochF

    Fy fan va arg man blir! Stackars dem!

    Västerås sjukhus har gjort fler missar, detta var inte den första! Att de ens får ha en förlossning där...

Svar på tråden Det får bara inte hända!