• Mamba

    TRÄFF-tråd "Kristna se hit"

    Det har pratats om att träffas i sommar eller eventuellt längre fram.


    Startar en tråd där detta kan diskuteras
    Mamma till Isak & Love
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-18 12:57:24:
    Här är den andra tråden:

    www.familjeliv.se/Forum-11-257/m19049809.html
  • Svar på tråden TRÄFF-tråd "Kristna se hit"
  • HKL

    Önskar jag kunde komma; men Gbg är för långt för oss att åka. Och vi har ingen som kan passa hundarna förutom hundpensionaten som kostar 120kr per dygn, per hund.

    Kanske nästa år har vi en närmare träff eller åtminstone en i Stockholm, som är närmare oss (3h med bil).

    Se till att ta med er era kamror!

  • ica003

    hm...hur blir det...det funkade inte riktigt hos Mamba eller? Hade vi nån annan plan?


    Amor vincit omnia
  • misspriz83

    hej!!! får man vara med här? :)

    jag vill oxå träffas...bor i göteborg...
    vart ska ni träffas

  • God cares

    Låter intressant om det blir i Göteborgstrakten, vet inte om jag har tid eller råd att åka någon längre resa. Skriver upp mig på listan så får vi se
    Ja, jag vet! Vi kan träffas på McDonalds i Frölunda, där jag kommer börja jobba snart. Eller inte :-P

    1. Anna (Mamba) Vänersborg (8 mil norr om Göteborg)

    2. Geraldine (Maja Gräddnos) Ängelholm, NV Skåne

    3. Emma (Uppsala).

    4. Beata (Betania), Mullsjö, utanför Jönköping

    5. Julia (orzia1), Ystad (södra skåne)

    6. Brigitte (ros72), Mölnlycke (strax utanför Göteborg)

    7.Sara( SaramedM), Stockholm

    8.Lena (Lenab79) Ängelholm från 1/8

    9. Maja (Storasyrran) Falkenberg

    10. Angelica (ica003) Uddevalla

    11. Heather (HKL) Borlänge

    12. Maria (mom2be) Stockholm

    13. Johanna (God cares) Askim/Göteborg

  • God cares

    Eller, ärsch, jag kommer börja jobba där snart, men menade att det inte var på allvar jag sa det. *vims*

  • orzia1

    måste tyvärr stryka mig från listan Har fått reseförbud från läkarna här den närmsta tiden. .


    När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer,cancer!!!
  • Mamba

    ica003

    OM det blir flytt och grejs för vår familj så kör det i hop sig med träff...


    Mamma till Isak & Love
  • Jessica C S

    Orzia-- Vad tråkigt Du får vara hemma och ta hand om dig själv

    Mamba-- Ni är i en spännande tid! Kanske bäst att inte ni inte är med som alternativ, att träffas hos? Förresten, vad du är snäll, som skrev att jag kunde bo hos dig, och få bekvämt att sova *värmer i hjärtat*
    Jag har inte alls bestämt mig än. Vi är ju mest bara sjuka här hemma, känns som att fortsätter det så, finns inte orken alls....


  • orzia1

    Yael

    Ja jag ska bara ta det lungt i sommar o lyssna på alla råd, det är dock för en positiv sak jag tvingas vara hemma så jag ska int klaga


    När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer,cancer!!!
  • PetJA

    Om jag kan så hänger jag på, men just nu skriver jag inte upp mig på listan...

  • ros72

    Bli inte ledsna.

    Jag har ett illamående som tär på mig. Nu i de sista veckorna i juli kommer mina släktingar från Tyskland. Min man har fullt upp att göra små reperationer här hemma. Hans står tom för matlagningen. Samt har jag haft knäet som jag är så försiktigt med.Gråter

    Jag ber er nu att stryka mig från listan.  Hoppas att träffen blir lyckad utan mig.Ledsen

  • orzia1

    ros

    testa att köp svart te med ingefärabitar i, det hjälper mig lite mot illamåendet...


    När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer, & ett +
  • orzia1

    jag köpte i en te affär, det smakar sådär men det hjälper mig


    När andra drar Trisslotter me hus & jobb & barn så skrapa jag fram: cancer, cancer, & ett +
  • Maja Gräddnos

    Jag måste nog också avvakta och se när och var träffen blir då min syster gifter sig + att vi ska på semester i augusti. Pengarna och tiden ska räcka till bägge, och då kan en träff bli lite svårt att genomföra.

  • Lenab79

    Jag säger som Ros... Mår illa ganska så mycket nu... Plus att vi ska flytta eller jag ska ju flytta... Avvaktar och ser när och var träffen blir...


    *The Muppet!!!*
Svar på tråden TRÄFF-tråd "Kristna se hit"