• frikadellen78

    Vad är "ON THE PEAK" för märke?

    Har nyligen upptäckt Tradera och har sett hur mycket som helst av det märket. Folk skriver som om det är ett bra märke, stämmer det? Jag köpte en soft shell tröja på GeKås av det märket för 149 kr och rodde då att det var deras märke. Kan någon förklara för mig hur det ligger till!
    Tack!

  • Svar på tråden Vad är "ON THE PEAK" för märke?
  • Marie IE B

    Har också en soft shell-jacka från GeKås i märket "On the Peak". Jag har aldrig sett märket någon annanstans och de av mina bekanta som också har dessa jackor har köpt dem på GeKås. Jag tror att det är ett "plagiat-märke" som ska associera till Peak Performance och har också sett dem för åtskilliga 100 kr på Tradera.

  • frikadellen78

    Det finns ju hur mycket so helst på Tradera. Är det folk som åker till Ge Kås och shoppar och sen hoppas att kunna gör sig en hacka?

  • Marie IE B

    Det tror jag mycket väl att det finns. Känner t ex igen en hel del barnplagg från GeKås, med lapparna kvar, som finns ute för försäljning på Tradera.

  • Prinsessorna

    Jag köpte jacka och byxa i det märket från Ge-kås. Fasktiskt jättebra. Vindtät och vattentät. Mina arbetskamreter trodde det var en dyr jacka och blev förvånade när jag sa vart den kom ifrån

  • EmelieGreen
    Personer på Tradera är ju beredda att ge mycket mer än ordinarie pris för barnkläder från KappAhl newbie som inte heller är ett exklusivt märke? 
Svar på tråden Vad är "ON THE PEAK" för märke?