• Amazina

    Vad väger ditt bajs?

    Här är en tråd där vi samlar upp vår avföring på bakplåtspapper och sedan väger det på köksvågen för att se hur mycket det väger i förhållande till vad vi ungefärligt uppskattade att vi blev av med.

    Jag börjar.
    Uppskattad vikt: 500g
    Uppvägd vikt: 290g

  • Svar på tråden Vad väger ditt bajs?
  • Alienne
    Mumin75 skrev 2007-11-17 21:48:01 följande:
    Har ju inget sånt hemma ju??
    Då kan du karva loss en bit tvål o köra upp den, garanterad effekt!
  • Amazina
    melonfabriken skrev 2007-11-17 21:49:29 följande:
    fråga bara... varför vill ni väga ert bajs???
    I brist på annat att väga...
  • Mumin75

    Ok, ska jag stoppa upp hela mynstycket då eller kan man koppla loss det från slangen på nåt sätt? Det borde ju bli lite mer tryck i strålen om man låter munstycket sitta kvar...


    Amazina skrev 2007-11-17 21:49:55 följande:
    Gör ett vattenlavemang med duschslangen, men då får du filtrera det sen, med antingen kaffefilter eller sil. Annars är det ju orättvist om det kommer med en massa vatten...
  • Alienne
    melonfabriken skrev 2007-11-17 21:49:29 följande:
    fråga bara... varför vill ni väga ert bajs???
    TS: "Här är en tråd där vi samlar upp vår avföring på bakplåtspapper och sedan väger det på köksvågen för att se hur mycket det väger i förhållande till vad vi ungefärligt uppskattade att vi blev av med."
  • linn78

    hade bara hålsleven till hands när det var dags men jag rekommenderar INTE det om ni ätit katrinplommon, jag fick i slutändan inget att väga...

  • Amazina
    Mumin75 skrev 2007-11-17 21:54:11 följande:
    Ok, ska jag stoppa upp hela mynstycket då eller kan man koppla loss det från slangen på nåt sätt? Det borde ju bli lite mer tryck i strålen om man låter munstycket sitta kvar...
    Oj, du, det vet jag inte... Det beror på hur stort hålet är tror jag...
  • Alienne
    Mumin75 skrev 2007-11-17 21:54:11 följande:
    Ok, ska jag stoppa upp hela mynstycket då eller kan man koppla loss det från slangen på nåt sätt? Det borde ju bli lite mer tryck i strålen om man låter munstycket sitta kvar...
    Hur fan tänkte du få in hela mustycket i röven?

    *ASG*
  • Amazina
    linn78 skrev 2007-11-17 21:54:27 följande:
    hade bara hålsleven till hands när det var dags men jag rekommenderar INTE det om ni ätit katrinplommon, jag fick i slutändan inget att väga...
    JAG DÖÖÖÖR!
  • Alienne
    linn78 skrev 2007-11-17 21:54:27 följande:
    hade bara hålsleven till hands när det var dags men jag rekommenderar INTE det om ni ätit katrinplommon, jag fick i slutändan inget att väga...
    DU SKULLE HA HAFT MELITTAPÅSAR!
  • Mumin75

    Ja, nu när jag tänker efter kanske det blir lite svårt... men man kanske kan mjuka upp och töja lite innan...
    Alienne skrev 2007-11-17 21:55:26 följande:
    Hur fan tänkte du få in hela mustycket i röven?*ASG*
  • Mumin75
    linn78 skrev 2007-11-17 21:54:27 följande:
    hade bara hålsleven till hands när det var dags men jag rekommenderar INTE det om ni ätit katrinplommon, jag fick i slutändan inget att väga...
  • Alienne
    Mumin75 skrev 2007-11-17 22:00:11 följande:
    Ja, nu när jag tänker efter kanske det blir lite svårt... men man kanske kan mjuka upp och töja lite innan...
    hehe, ja, då är det bäst att ta det lugnt o sansat...ifall du inte har vanan inne att töja, s a s. Kanske bäst med en tvålbit ändå?
  • Amazina

    Eller om maken hjälper till med vattenkanna och pip... Det borde också gå. Annars får du helt enkelt ladda med havregrynsgröt idag och väga imorgon.

  • Schnauser

    Ikväll har jag vräkt i mig så jag kan slå dagens vikt vid "lossningen" imorgon.

    Starkt thaikäk kanske tarvar melittafilter. Hmmm! Ska ha dem redo imorgon.


    Cibi condimentum fames
  • Mumin75

    Ja, fast vi har ju glidmedel hemma kom jag på nu, det kan ju funka... men risken är ju att sambon kommer bli lite sur om jag låter min oskuld gå till ett dusch-munstycke! Då kanske det bästa är att vänta tills han kommer hem så får han bistå istället


    Alienne skrev 2007-11-17 22:07:43 följande:
    hehe, ja, då är det bäst att ta det lugnt o sansat...ifall du inte har vanan inne att töja, s a s. Kanske bäst med en tvålbit ändå?
Svar på tråden Vad väger ditt bajs?