• Ragge24

    Finns det några pappor som är födda-83

    Finns det några pappor eller blivande pappor som är 83:or?

  • Svar på tråden Finns det några pappor som är födda-83
  • D Petersson

    hejsan ragge24.. det va ju inte alls roligt att ni fått missfall.. går själv o är lite så där orolig för det.. hoppas det går vägen nästa gång istället då!

    ska till bm imorgon för inskrivning.. ska bli spännande!..

  • Ragge24

    Det kommer nog gå bra ska du se D Petersson,vilken vecka är din sambo i?Jag såg fram emot att jag skulle bli pappa men så fick vi vårt andra missfall i november.Jag håller tummarna för dig och din sambo att det kommer gå vägen och att det slutar lyckligt.

  • D Petersson
    Ragge24 skrev 2007-12-28 10:46:05 följande:
    Det kommer nog gå bra ska du se D Petersson,vilken vecka är din sambo i?Jag såg fram emot att jag skulle bli pappa men så fick vi vårt andra missfall i november.Jag håller tummarna för dig och din sambo att det kommer gå vägen och att det slutar lyckligt.
    hon är i v12 nu o vi såg hjärtat slå på ul när vi va på inskrivning så nu känns det bra =) så jäkla skoj att man ska bli pappa.. tur man precis köpt hus oxå =) skrev handpenningen samma dag som vi fick veta..
  • Ragge24

    Tja D Petersson,God fortsättning.Hoppas allt är bra.Kul o höra att allt stog rätt till med barnet på inskrivningen.Jag längtar oxå efter att få bli pappa igen och få känna pirret i magen igen att få bli förälder.Kul o höra att ni köp hus me.

  • Boddan

    Tjenare,

    Sorry för jag glömt skriva! Shit va tråkigt för er, Ragge24, beklagar!

    Hur har det gått för er Johan & Eli på ultraljudet, va d coolt eller vad? När vi vart där blev jag helt till mig över att den rörde på sig å sprattlade, tänkte inte på att den skulle röra sig så mycket. Det var ballt!

    vi köpte vår barnvagn redan innan vi sett ultraljudet, LITE tidigt kanske men det var ett grymt bra pris. En splajdans ny modell för 2000:- mindre än nypris, butiken skulle upphöra. Det blev en Brio Kombivagne...

    Enda problemet var att den fick inte plats i bilen (en Volvo S60) så det var bara att köpa ny, så nu är vi stolta ägare av en V70

    Lyssnade på hjärt ljudet idag, det verkar som vi får en livlig en, pulsen var 170! så vi får la se

    hur skall ni göra med att ta reda på kön och så - tankar och idéer? vi skall ta reda på det den 25:e februari (BF den 24/5)

    jäjä, nu har jag tjötat på ett tag dags att återgå till arbetet.

    //BB

  • Johan o Elli

    @Boddan:
    Ultraljudet var sjukt spännande. Jag bara satt där helt fascinerad och gapade :O Men kul var det. Har hänt en del sen dess. Föräldrautbildning och några fler besök hos barnmorskan. Men jädrans vad krångligt försäkringskassan verkar vara. Fattade inte mycket kan jag säga :)

    Det hade inte varit billigare att köpa en ny bil? ;) Kombi-bilar är guldvärda när man är småbarnsförälder :D Därför jag köpte en redan i somras, innan jag visste att vi var gravida.

    Vi har däremot inte köpte någon barnvagn ännu. Får blir närmre förlossningen, likaså barnstol (till bilen).
    Just nu håller vi på att packa inför flytt (som sker nästa lördag). Härligt! :D

    Vi har valt att inte ta reda på kön. Vi har sagt att bara barnet är friskt så får det bli va det blir :)

    Vi har BF 13/5.

    /Johan

  • Schnitzel

    Johan o Elli skrev 2008-02-07 16:34:40 följande:


    Kombi-bilar är guldvärda när man är småbarnsförälder :D Därför jag köpte en redan i somras,
    Håller fullkomligt med. Tänkte köpa sedan först men är evigt tacksam att tjejen övertalade mig om att kombi var minst lika skojjig att köra.
Svar på tråden Finns det några pappor som är födda-83