• Svar på tråden Ensamstående föräldrar i örebro del 3
  • 3 barns mamman 1984
    MoLs mamma skrev 2008-01-18 14:13:17 följande:
    Grattis får man väl lov att säga
    tack så mycket..
    Caroline Carl och Wictor
  • Malkoms mamma

    MoLs mamma skrev 2008-01-17 19:29:02 följande:


    Hopp finns alltid.. vad jobbar du med?
    [/citat]

    Jag arbetar som personlig assistent till en dövblind tjej. Det är en väldigt bra arbetsplats, lätt att byta pass och jag kan ha med mig barnen ibland om det krisar sig. Men jag känner för att göra något nytt, nya utmaningar!!! Under min sista mammaledighet så tog jag ett truckkort. Det finns ju mycket lager här i krokarna och det är ett mansdominerat arbete så lite bättre betalt borde det ju vara

    Vad jobbar du med?

    3 barns mamman 1984 skrev 2008-01-18 11:00:59 följande:
    [citat]
    halloj tänkte bara titta in här en snabbis är ju ej ensamstående längre utan gift...hehe..Men tyvärr bor inte min man i sverige just nu så lite ensam är man ju ändå.. hehe..
    Ja då måste man ju få kalla sig "tillfälligt ensamstående"
  • MoLs mamma

    jag jobbar som receptionist/kontorist på ett litet lagerföretag.

  • Malkoms mamma

    MoLs mamma skrev 2008-01-19 11:42:51 följande:


    jag jobbar som receptionist/kontorist på ett litet lagerföretag.
    Åh... det låter som ett roligt jobb. Ni behöver möjligvis ingen lager/truckpersonal??
    Hoppas du får en bra helg.
  • MoLs mamma

    tyvärr.. inte just nu..
    har redan anställt två grabbar...

  • Malkoms mamma

    Ah vad synd

    Lilltjejen har blivit sjuk. Det är något som går på dagis, feber och förkylning... Känns som det är segt och långdraget... hon har haft det i kroppen i ca en vecka men det bröt ut först inatt. Hon skrek konstant i 3 timmar ... inget hjälpte.

    Har ni också en massa basiller på era dagis som verkar långdragna? Det blir väll så kanske när det inte blir någon riktig vinter... när det är plusgrader och basillerna kan frodas.