• Marlean

    De intresserade av välgörenhet på FL

    Kan vi inte skapa en MSN lista eller mailinglista och ha närmare kontakt med varandra? Vad tycker ni? Man vet ju inte ens vilka här inne ibland alla medlemmar som är intresserade... bara vissa.

  • Svar på tråden De intresserade av välgörenhet på FL
  • miro74
    Marlean skrev 2007-12-19 10:55:02 följande:
    Kan vi inte skapa en MSN lista eller mailinglista och ha närmare kontakt med varandra? Vad tycker ni? Man vet ju inte ens vilka här inne ibland alla medlemmar som är intresserade... bara vissa.
    Lite sent svar,men jag tycker att det var en bra ide :)
  • sverker11
    Marlean skrev 2007-12-19 10:55:02 följande:
    Kan vi inte skapa en MSN lista eller mailinglista och ha närmare kontakt med varandra? Vad tycker ni? Man vet ju inte ens vilka här inne ibland alla medlemmar som är intresserade... bara vissa.
    Exakt vilket syfte skulle den listan tjäna? Att diskutera olika välgörenhetsorganisationer eller att visa vilka som är finare medmänniskor än andra? Om syftet är att diskutera välgörenhetsorganisationer så behövs det knappast en lista. Då är en vanlig öppen tråd bättre. OM det gäller att visa hur fin medmänniska man är så måste listan publiceras någonstans där alla kan se den för att de skall förstå hur goda människorna på listan är och då borde väl en öppen tråd var bättre.
  • Marlean

    sverker11 Jag tänkte snarare på att man på ett snabbt sätt kunde sprida olika idèer på sätt att hjälpa till och vara aktiv på, samt att man om man har ett gemensamt intresse även kan snacka lite skit. Jag tror du fått allt lite om bakfoten om du tror att man vill visa upp sig om man sysslar med välgörenhet. Min erfarenhet säger att det snarare är tvärtom i många fall.

Svar på tråden De intresserade av välgörenhet på FL