• Anonym (nyfiken)

    tycker killar om att få finger eller massagestav i analen?

    läser mer och mer att killar verkar gilla det stämmer det?

  • Svar på tråden tycker killar om att få finger eller massagestav i analen?
  • Anonym (J)

    Det är super skönt med en vibrerande prostatastav,gärna vid oralsex

  • Anonym (Enkelriktat)

    Nej för i helvete! Där är det förbjuden infart. Själv kör jag heller aldrig mot enkelriktat!

  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Enkelriktat) skrev 2018-05-01 19:29:57 följande:

    Nej för i helvete! Där är det förbjuden infart. Själv kör jag heller aldrig mot enkelriktat!


    ...och inte sugen på att rövknulla din tjej heller antar jag ...
    Håller med dig dock. One way street liksom.
    Om man har fi...a , varför röv liksom?? Ööööööhhh
  • Pabloescobar

    Bli avsugen samtidigt som hon har ett finger i analen är bästa orgasmen blir sjuk

  • Anonym (Jag skulle vilja prova)

    Jag vägrade låta någon röra baken förr men var på fyllan på en fest när jag var i 25-års åldern och hamna i sängen med en tjej som sög och slickade på pungen så saliven rann ner på bakdörren och en finger började leta sig in. Jag blev stel i hela kroppen och hon bad mig slappna av och började istället slicka och det kändes så jäkla gott. Sen börja hon smeka med fingret som gled in. Hon kunde sin sak. Sen dess så är jag fast ????

    Har lite fantsier om hur det skulle vara att få äkta vara i baken. Men vet inte om jag vågar och var man skulle hitta någon som kunde göra detta ???? hehe ????

  • Anonym (Pg)

    Ja gillar att bli knullad o när hon tar fram strap om en då är jaså kåt att ja skakar mmmm så stöttar hon in den knullar mig sten hårt i ja bara skakar o njuter mmm

  • Anonym (Baken)

    Somliga gillar det, andra inte. Det går alltså inte att svara enkelt ja eller nej, vilket nog de flesta egentligen förstår.

  • Anonym (Pg)

    Ja gillar det när min fru kör in min vibrator för att stimulera prostatan så blir helt stressig kåt som ett djur o avslutar me att hon knullatmig me sin big strapon då jävlat blir det fart kan ja lova hon dunkar på mig sten hårt

  • Anonym (M35)
    Anonym (nyfiken) skrev 2008-02-08 14:32:50 följande:

    läser mer och mer att killar verkar gilla det stämmer det?


    Jag gillar det men jag kan inte svara för alla killar.
  • Anonym (J)

    Det är gudomligt skönt,med en prostatastav i anus vid oralsex

Svar på tråden tycker killar om att få finger eller massagestav i analen?