• tvontheradio

    Västerås/Hallstahammar trakten som beräknar till hösten?

    Hej!

    Tänkte bara kolla runt om det var fler än jag som ska ha till hösten. Jag är själv i vecka sju, idag tillochmed. Ska in på tidigt ul nästa vecka då jag fick missfall förra gången jag var gravid. Vore kul om man kände någon

  • Svar på tråden Västerås/Hallstahammar trakten som beräknar till hösten?
  • Odetta

    Hej igen,

    Jag lämnar tyvärr denna tråd nu då det ser ut som om vårat pyre inte stannar. Önskar er alla andra stor lycka till dock!

    *kram*

  • Odetta
    Erika89 skrev 2008-03-19 15:26:32 följande:
    odd:Va tråkigt! :( om du vill får du vara kvar och må dåligt med mig!Kram
    Tack! Jusst nu känns allt bara skit. Sitter utomlands med min sambo hemma och känner mig bara så ensam. Hemma igen på lördag och det känns som en evighet tills dess

    *kramar om*
  • tvontheradio

    odd: men usch så tråkigt! har du haft blödningar eller har du bara ont? du får boka vul när du komemr till sverige...

    erika: jaha, ska du också dit? ja vi får hoppas på det bästa, jag har dokc blivit förskyld! så jag får hålla mig borta från alla bebisar!

  • tvontheradio

    haha, vad flummigt det blir!
    jag ska sms:a ramona och emelie nu och kolla hur det är med dom ochur det blir

  • tvontheradio

    jaaa, vi kanske kan ses hos mig vi tre hallstabrudar?

  • Jerker

    Nu är detta ett fruktansvärt sent svar och till ingen större nytta överhuvudtaget, såvida ingen söker efter just detta och läser detta svar :)

    Vill ni hitta saker som går att hitta på kan ni alltid surfa in på www.hallstahammar.nu

Svar på tråden Västerås/Hallstahammar trakten som beräknar till hösten?