• vildochvacker

    Vad skulle du göra & ev testa Om du fick byta kön för en dag?

    Frågan behöver nödvändigtvis
    inte vara sex relaterad!!!! MEN
    Föreställ dig att du för en dag kan byta kön - --
    vara man eller kvinna, fullt ut.
    Vad skulle du göra / testa då . .

  • Svar på tråden Vad skulle du göra & ev testa Om du fick byta kön för en dag?
  • Jordgubbssmak

    Hmm...tänkte inte på det...


    Grabbo skrev 2008-02-29 16:41:41 följande:
    Jordgubbssmak skrev 2008-02-29 15:19:59 följande:
    Då skulle du åka ut snabbt när du setat o glott o fått ribba Jag hade ju givetvis setat i bastun ja me som tjej, ni har de så jääävla enkelt att de inte syns så där övertydligt.
  • Skogsstjärna

    Spännande...
    Jag skulle ge mig ut och jogga och lyfta saker för att se om jag orkade bättre, gå till ett offentligt omklädningsrum, onanera förstås (inte i omklädningsrummet dock...), umgås med mina eller pojkvännens killkompisar och se om samtalsämnen, beteende och sådant skulle vara samma som vanligt, ge komplimanger till tjejer som behöver det m.m.

  • Anonym (rövknull)

    Ööh... Jag skulle runka som fan, gå på krogen och sätta på en tjej på toaletten!
    Testa om det är skillnad på att knulla en tjej i arslet mot att knulla en kille i arslet.
    För om det inte är skillnad så kan ju ni alla killar som jämt tjatar om analsex knulla varandra i röven.
    Då slipper vi tjejer som inte vill!

  • Grabbo

    Anonym (rövknull) skrev 2008-02-29 20:05:50 följande:


    Ööh... Jag skulle runka som fan, gå på krogen och sätta på en tjej på toaletten! Testa om det är skillnad på att knulla en tjej i arslet mot att knulla en kille i arslet. För om det inte är skillnad så kan ju ni alla killar som jämt tjatar om analsex knulla varandra i röven.Då slipper vi tjejer som inte vill!
    Om en tjej känns likandant när hon slickar murra så slipper vi killar det alltså?
  • vildochvacker
    Jordgubbssmak skrev 2008-02-29 14:36:58 följande:
    *Rapa efter jag svept ölen o se nöjd ut*Suttit framför datorn o runkat*Friat*Runkat*Haft sex med vetskapen om att jag alldeles säker skulle få orgasm innan vi var färdiga*Sa jag runkat? *asg*
    *asg*****

    så rätt
  • Anonym (bikvinna)

    *Pierca pungen och göra en Prins Albert.
    *Prova ett gagfuck
    *Sätta på en brud bakifrån
    *Runka
    *Göra helikoptern
    *Kolla hur vig jag är och försöka suga av mig själv
    *Begära högre lön
    *Hångla med en annan man

  • Gung Ho

    Anonym (rövknull) skrev 2008-02-29 20:05:50 följande:


    Ööh... Jag skulle runka som fan, gå på krogen och sätta på en tjej på toaletten! Testa om det är skillnad på att knulla en tjej i arslet mot att knulla en kille i arslet. För om det inte är skillnad så kan ju ni alla killar som jämt tjatar om analsex knulla varandra i röven.Då slipper vi tjejer som inte vill!
    Det känns likadant, rent fysiskt..

    Vad skulle jag göra? Hmm...

    Se hur det är att alltid ha huvudvärk när ens partner vill ha sex. Gnälla på att sperma smakar illa och är äckligt. Ha komplex över min kropp och därför vilja ha ljuset släckt...
  • Patsy Dee

    runka
    undersöka hur mkt mer folk lyssnar på mig när jag pratar
    ha sex med tjejer
    skriva mitt namn i snön med kiss
    kissa stående utan att behöva ta av byxorna
    se till att ha skägg
    se till att bli avsugen av en kille
    inspektera varje millimeter av min snopp
    gå klädd i kjol och se hur folk reagerar
    göra saker män inte gör öppet (typ fnissa, klappa söta små hundar, le mot små barn och dricka läsk med sugrör på café) för att se hur folk reagerar
    ragga upp min sambo för att se hans reaktion

    hmm.... finns massa saker. skulle behöva en vecka tror jag.

  • Bebbii

    Hm... intressant frågeställning..

    Jag hade nog spenderat nästan hela dagen naken
    å utforskat min nya manliga kropp hehe, å prova allt i sex-väg som jag som tjej aldrig kommer att få uppleva/göra/känna

    Sen skulle jag bege mig ut i världen som man..
    jag skulle gå runt med bar överkropp,
    kanske prova och slåss om jag skulle vara en stark man..
    Åka till gymmet å spana in de andra i omklädningsrummet..
    Snacka killsnack och ta reda på vad de egentligen pratar om när inga tjejer är med..
    Prova att flörta med en tjej på puben..
    Ha sex med en tjej, och vara mannen då alltså

    äääh.. jag vet inte.. jag skulle nog ha en väldigt intressant dag iaf

  • Paino

    Prova olika sexiga outfits. Ha sex med män, suga kuk och bli tagen bakifrån.

  • Hårfagre

    Raka fittan, onanera, smeka brösten, ha sex med tre killar på en gång, flirta med män och sedan dissa dem totalt. Gå på stan i utmanande kläder och se ned på män.

  • Gathenhielm
    Patsy Dee skrev 2008-03-23 01:10:50 följande:

    göra saker män inte gör öppet (typ fnissa, klappa söta små hundar, le mot små barn och dricka läsk med sugrör på café) för att se hur folk reagerar


    Det där gör jag hyfsat ofta. Reaktioner tenderar att utebli.
    Reasons... we all have them, at times.
  • Nicktrick

    OJ, jag skulle nog vara en lösaktig kvinna, njuta av mig själv och andra hela dagen. Speciellt om det bara var en dag!
    Skulle nog vara för fascinerad över hela grejen för att komma ihåg att skriva ner alla grejer som vi män aldrig riktigt fattar med kvinnor!

Svar på tråden Vad skulle du göra & ev testa Om du fick byta kön för en dag?