• Doris6

    Älskar henne så galet mycket!

    Är stolt och lycklig mamma till en tös på 14 månader.
    Hon är verkligen mitt allt och jag är så kär i henne!

    Jag kan fortfarande bara ligga och titta på henne och känna förundran över hur jag (nåja inte själv) kunnat skapa något så fint.

    vill vara med henne jämt!

    vet inte vad jag vill säga med detta inlägg egentligen, bara att visst är det så häftigt att vara förälder?

  • Svar på tråden Älskar henne så galet mycket!
  • Mammas flickor

    det är det häftigaste som finns.. trodde aldrig att det kunde vara så här underbart. Ida fyller 2 år i april och min kärlek till henne bara växer.
    Snart har jag en till liten krabat att älska. =)

  • Dripknot

    EXAKT som du beskriver känner jag för min lilla.. Hon är snart 6 månader och min kärlek för henne blir bara starkare och starkare. Hon är mitt liv och jag skulle kunna offra mitt eget liv för hennes skull.

  • Doris6

    Javisst är det en fantastisk känsla?
    De flesta vänner har inte barn,och tycker "synd" om oss när vi är hemma nyår, inte kan dricka drinkar påhelger,åka bort när man vill osv..

    SYND?

    knappast. känner inte att jag försakat något viktigt, bara fått desto mer.

  • tristania

    å jag håller med dej ts! Jag ligger tom på nätterna, när pojken sover, och tittar på honom. Jag pussar och pussar, mina barn är mitt allt!

  • Majken

    Här finns ännu en mamma (och pappa) som är såååå ödmjukt tacksamma för de mirakel som vi tillsammans har skapat - en kärlek större än ALLT annat någonsin!!!


    Love my M-girls
  • Doris6

    Samma här, så oändligt tacksam för henne.
    Hon är verkligen min stolthet och kärlek.

  • annypanny

    Jag vill ha hundra! Tänk om man kunde?? Kärleken räcker ju till dom allihop men kanske inte tiden ....:P

  • Dripknot

    Finns det nåt mer underbart än att komma in till sin nyvakna bebis om mornarna och få världens vackraste leende?? Finns det något som doftar så himla gott som en bebis mjuka kind?? Finns det något som är lika underbart mysigt som att bädda ner sin lilla älskade bebis bredvid sig i sängen och bara tokgooooosa??!??

    NEJ!! Det gör ju inte det! Hennes leende, hennes doft och hennes existens slår ALLT!!

    Älskade Fanny, född 070915 kl. 11:32... Mamma älskar dig, lilla sockersmulan!!!!!!!!!!!!!

  • mandolina

    Ja, man håller på att explodera av varma känslor. Ibland längtar jag efter att min lilla dotteer ska vakna, så jag får se hennes nyfikna blick och se hennes uttryck. Det är helt otroligt underbart. Snacka om överväldigande kärlek!!! Och att få stryka min hand över heennes mjuka hud och se henne må bra.

  • S a C

    Jag känner så också!

    Det näst bästa är att jag fått en helt ny förståelse av hur mina föräldrar måste känna för mig och mina syskon.


    ~ Nya bilder 28/2 ~
  • mickii

    ååå ja! super härligt. jag har aldrig riktigt fattat vad andra föräldrar menar med kärlek till sitt barn förren jag fick mitt eget!!

  • tatiyana

    Jag känner precis likadand ,men är också ledsen över att bebis tiden snart e över å dom blir stora, trotsiga och kanske inte lika gosiga. Har en snart 6 år gammal dotter som bara vill gosa med pappa :(
    Men jag njuter på som bara den och dom stunder dottern vill gosa så blir man ju tåruggd av lycka å känsla :)

  • MammaLillfis

    Det finns ju inget mer magiskt än ens eget lilla barn. Min son Noah , 4mån, är det största undeverk jag lyckats uträtta i livet och varje minut med honom är jag lycklig över att få.Även de mitt i natten med håret på ända mitt i god sömn . Han är det bästa som finns och sambon också som hjälpte till att skapa denna härliga lillfis

Svar på tråden Älskar henne så galet mycket!